utorok 22. januára 2013

whatIwear-whatIread

Jediné, čo ma na škaredom počasí teší je, že si môžem ladne tancovať zasneženou krajinou (= predierať sa po kolená v snehu) v mojich mäkkučkých, teplučkých svetríkoch. Do svetríkov ja som zaľúbená, radšej štrnásť nových svetríkov ako jedny nohavice (kto by už len chcel po Vianociach kupovať nové nohavice...). Okrem toho si myslím, že k zime a svetríku patria aj knižky. Do kresla pod deku so šálkou čaju a podľa chuti sa báť, smiať sa, plakať či zamilovať sa. Svet knižiek milujem rovnako, pretože knižky sú relax, knižky sú iný svet, knižky nás učia žiť a snívať a vymýšľať a smiať sa a plakať a rozmýšľať...

Možno vám raz predstavím moje najobľúbenejšie knižky, dnes sa k slovu dostávajú svetríky, ktoré túto zimu takmer nevyzliekam a knižky, ktoré som síce ešte nečítala, ale oni trpezlivo čakajú, kým na ne príde rad a kým sa spolu zasnívame...

zľava: ružové bodky Marco Pecci + Oscar Wilde "Obraz Doriana Graya"
červený Warehouse + Francis Scott Fitzgerald "Krásni a prekliati"
zelené sloníky Forever 21 + Sophie Kinsella "Mini Shopaholic"
šedý secondhand (C&A) + Guy de Maupassant "Miláčik"

Svetríky aj knižky by mali byť vážne aj uletené, veselé aj seriózne, na zamyslenie aj na radosť. Aby sme sa naučili tak z každérho rožka troška :)

Aký máte vzťah ku knižkám? Čítali ste niektorú z mojich čakateliek?

A zoznámte sa, môj momentálne najobľúbenejší (najteplejší) sveter ukoristený v pánskom oddelení v zľavách a moju aktuálne rozčítanú knižku.

pánsky žltý Review + Joseph Heller "Hlava XXII"

16 komentárov:

  1. ako pekne ti tá Hlava XXII ide k svetru :) Čítala som Oscara, aj som potom bola ocmúľať jeho hrob, kým sa to ešte dalo (aj keď to takto napísané neznie dobre :D Takže odporúčam, pretože film bol veľmi veľmi slabý. A ešte, ak si zamiluješ Oscara, určite si prečítaj jeho rozprávky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naopak, napísané to znie ešte lepšie !! :D
      Ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  2. knihy a svetríky to je presne moja vášeň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oooo sloníky a sophie, moja obľúbená kombinácia :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sloníkový a bodkovaný,ach,tie sú totálne bashalandácke,také sladké :) a knižka od sophie kinselly k tomu,ajajaj

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milá Bashi, vypadá to, že si tě teď občas spletu se svým mužem, protože stejný svetr dostal ode mě k Vánocům (jen škoda, že jsem ho kupovala za plnou cenu). ;-) Máš skvělý knižní (ovšem i svetrový, to už dávno víme) vkus...až na Krásné a prokleté mám ve své veliké knihovně všechny, které jsi nám tu představila. A všechny je doporučuju...směle se do nich za dlouhých večerů pusť ;-).
    Vivi :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vivi! To je predsa jasné znamenie osudu, že sme si súdené! :D
      Juu, tak to už sa teším, teda tešila som sa na všetky aj tak, ale teraz ešte viac, ďakujem :-*

      Odstrániť
  6. aké super kombinácie, chystám sa na Miláčika =)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hlava 22, nie je to taká ťažšia kniha? aspoň tak som počula od ľudí čo to čítali :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zdá zatiaľ hlavne strašne vtipná :D prečítala som zatiaľ cca 100 strán, ťažšia nie je, len je tam téma o vojne tak možno preto a veľa mien, tak sa treba sústrediť :) ale číta sa dobre, je pomerne ironická, čo ja mám rada :)

      Odstrániť
  8. Dorian Gray je skvělý, já byla na baletu světoznámých bratrů Bubeníčků a ti to i baletně zpracovali a musím říct, že parádně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem za všetky komenty a tipy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to je milé pospájať knižky so svetrami :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D