pondelok 20. mája 2013

themermaidearringsvintageshoes

Priznávam. Kombináciou bielej košele a modrých džínov som asi Ameriku neobjavila. Ale mala som nové náušnice a veľmi nutne a akútne som si k nim potrebovala niečo obliecť.
(úplne nepodstatná vsuvka: a vytvorila som tento dokonalý svadobný outfit! Určite poznáte svadby v amerických filmoch, kde nevesta musí mať niečo nové /náušnice/, niečo staré /moje topánky - sú z mojej stužkovej, čo z nich v mojom veku robí v podstate vintage kúsok/, niečo modré /toho mám na sebe dosť/ a niečo požičané /ukradla som mamine rifle/. ale to ja naozaj len tak.)
Želám vám krásny pondelok a nezabúdajte nosiť farby!
PS. existujú aj iní šialenci, ktorí si najprv vyberú náušnice a k nim kombinujú zvyšok outfitu? I hope so.

PS2. moje narcistické ja neodolalo a pri písaní tohto príspevku vo víre nočných myšlienok a života vznikla - TU (bolo to silnejšie ako ja!)










jeans Primark | shirt Camaieu | shoes Zara | purse Primark | earrings I AM | bow kreativland (similar HERE)

I admit. There's nothing new about combining white shirt with blue jeans. But I did buy new earrings and I really had to find something to wear with them. So I came up with this super cool combination.
(a really unnecessary point: I came up with this perfect wedding outfit! I am pretty sure you all know the weddings in Hollywood movies where the bride has to have something new /my earrings/, something old /my shoes - I wore them to my high school prom and that makes them practically vintage today/, something blue /I think I combined enough blue pieces/ and something borrowed /the jeans stolen from my mum/. But it really means nothing. I just felt like mentioning)
I wish you all a great monday and don't forget to wear colors!
PS. are there any other crazy people out there who first choose the earrings they want to wear and only then combine the outfit to match the earrings?
I hope so.

21 komentárov:

  1. si nádherná. to s tým objavením ameriky ma pobavilo, no ty si jednoduché veci doplnila zaujímavými takže aj tak vzniklo niečo nové. hlavne listová kabelka sa mi páči a tie naušnice a mašlička sú bomba. také mať, tak ich nedám už dole z hlavY:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si zlatík, ďakujem :)) ano ano, tie náušnice, to bola láska :)

      Odstrániť
  2. krááásne to je a veľmi ti to pristane :) mne sa ešte myslím nestalo,že by som najskôr vybrala náušnice,no v poslednej dobe sa mi stáva,že si náušnice zabudnem dať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :* zabudne dať náušnice! to som radšej nepočula !! :-o :D :D :D

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. hneď som ju musela mať keď som ju zbadala :)) ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Skoro každé ráno si ako prvé vyberiem náušnice a potom zvyšok :D Existujú šialenci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda ty si exot! :) By ma len zaujímalo,kde ty všetky tie svoje čačky-mačky uskladňuješ.Hah,ja teda doplnky nosím minimálne /asi chyba,že?/,takže mám o starosť menej :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chyba! A aká!! :D :D och. keby si vedela koľko mám topánok a že ich viem uskladniť, nejaké pidi doplnky pre mňa nie sú problém :D :D :D

      Odstrániť
  6. Veľmi pekná kombinácia, fakt super náušnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty naušnice teda jsou ... nádhera. A zbytek krásně doladěn, za mě very nice. A taky mám zrovna čerstvý FB, jdu Ti ten Tvůj liknout, zdá se, že na něm bude spousta inspirace.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne ! :) juu ďakujem, dúfam, že nesklame :)

      Odstrániť
  8. Já celkově na outfity nejsem, prostě nosím to, co mám ve skříni, co jsem si koupila a co se mi líbí, taková nevyrazná jsem, ale jiná. Co se však týče náušnic .. ano, koupím si je předem :D a pak přemýšlím, k čemu že si je vlastně dám. :D Ale ono se vždy něco najde, no ne? Ty tvé náušnice jsou doslova dokonalé, lahodí ti k obličeji, jsi s nimi ještě krásnější než bez nich a to už jsi dostatečně krásná! :D Takové bych si doma ve šperkovničce uchovávala jako v bavlnce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dokonalé, originálne a krásne dievča :-**.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne zladená. Kabelka je dokonalá!

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D