sobota 20. júla 2013

Veggie tortila

Je asi príliš honosné, nazývať tento príspevok receptom, ale ako inšpirácia určite niekomu dobre poslúži. Takže ak neviete, čo si dať na rýchlu ľahkú večeru, hľadáte inšpiráciu, akú mňamku pribaliť do piknikového košíka alebo na dlhú cestu, alebo len chcete vyskúšať niečo nové, nech vám poslúži tento recept. Môžete tam dať naozaj čo chladnička dá, zatočíte, zanadávate si, že sa vám to rozpadne, zatočíte zase, paradajka vám spadne na zem, zvyšok vypadne na tanier, zjete to prstami a potom mi poďakujete, že aký skvelý nápad. Takže nemáte zač.


Potrebujeme (na cca 2 tortily):

  • 2 tortily
  • cícerovú nátierku (ja som použila túto)
  • quinou (cca 60g)
  • zeleninu (paradajka, uhorka, polníček, mrkva, cibuľka, rukola...)

http://picasion.com/i/1Vos3/

Postup:


Dokonale jednoduchý. Tortilu si ohrejete na troške oleja na panvici. Rozotriete na ňu nátierku (vyskúšajte rôzne, ja mám cícerovú najradšej, ale skúšala som aj výbornú brokolicovú a francúzsku), rozdeľte quinou, ktorú ste si uvarili podľa návodu (nechajte zovrieť vo vode a potom varte na miernom plameni cca 10-15 minút kým vsiakne vodu) a nakoniec zeleninu.
V druhej verzii som si dala nátierku, quinou a v miske som si pripravila šalát (mrkva uvarená na pare, cibuľka, uhorka, baby špenát s dresingom z oleja, dijónskej horčice, soli a korenia) a ten som si rozdelila na tortilu a zvyšok som dochrúmala ako prílohu :)


4 komentáre:

  1. inspirace se vždycky hodí!:) mňam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani nevíš, jakou chuť jsem teď dostala na tortilu. Pořád básním, že si nějakou ukuchtím a stále se nejsem schopná k tomu dokopat.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D