nedeľa 29. júla 2012

summer love

Vždy keď sa rozhodnem, že môj šatník už je preplnený, že sedemdesiatušiestu sukňu mi netreba a že nie, naozaj ďalší mintový kúsok už nepotrebujem....tak vždy vtedy sa nejakou šťastnou náhodou dostanem k zľavám, ktoré keby som nevyužila, tak by sa to isto iste počítalo ako hriech. Asi ako keď som v obchode začala spod obrovskej kopy ťahať modrý kus látky, lebo z tej farby išlo niečo úžasné...a vytiahla som sukňu, po akej som túžila už mesiace. Alebo keď Lucka v obchode našla dva posledné mintové svetríky. Alebo bodkované topánky, všetky veľkosť 36 a do toho jeden jediný kus stvorený pre mňa... Milé dámy, to sú situácie a znamenia, kedy sa každý nový nákup odpúšťa. Aspoň ja si to tak hovorím... :D






Sukňa, topánky Mango, tričko H&M, svetrík Bershka, kabelka CCC, náramky ??? + DIY, prstienok ebay

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D