streda 12. septembra 2012

Basic suknica

Pokiaľ ide o nachádzanie neuveriteľných kúskov za neuveriteľné ceny, nikto neporazí moju mamu. Moja mama je schopná kúpiť bundu, ktorá stála v origináli 7000 slovenských korún kúpiť v akcii za korún 800 ! Samozrejme, vo svojom čísle. Moja mama je jediný človek o ktorom viem, že v bratislavskom sekáči vydolovala niečo krásne a lacné. Ako napríklad keď mi doniesla domov komplet nové šaty GAP s vysačkou za 50 korún. A je to aj moja mama, ktorej som raz povedala, že zúfalo hľadám bielu voľnejšiu košeľu a nikde taká, akú som si vysnívala a mama príde o dva dni, že mi kúpila za tri eurá. Moje kamošky tvrdia, že by chceli chodiť s mojou mamou nakupovať. Alebo že je to jediná mama na svete, ktorá vie svojmu dieťaťu kúpiť peknú a nositeľnú vec. Ako napríklad keď minule prišla za mnou s tým, že mi kúpila sukňu. A vytiahla tento poklad! Ďakujem mami! (lebo ťa poznám a viem, že ty sa k tomuto príspevku určite nejakým záhadným spôsobom dostaneš :D









Sukňa F&F, tielko H&M, topánočky Marks&Spencer, kabelka nikkita, náhrdelník Forever 21, náramky Mango + H&M + ??? + DIY
Foto: Lucka

11 komentárov:

  1. to je dokonalé,ako sukňa,tak aj kabelka a náramky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny a svieži outfit!Veľmi ti to pristane.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny outfit a maminka musí byť skvelá! Šikuľka. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. téda...tak tvoja mamina je úžasná...to keby mne mamina niečo kupovala, tak by to asi dopadlo katastrofálne a už vôbec by mi to nesedelo veľkosťou :-D...to skôr ja jej viem vybrať....a potom pozerá, že ako som sa trafila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D moja mamina to má našťastie všetko v oku, aj môj štýl aj moje miery :D a sama je super inšpirácia pri obliekaní, takže ja si nesťažujem :) aspoň mamine vieš vybrať, aj to sa počíta :))

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekne farebne kombinacie tvoris :) ...a uz viem kto uchmatol tie naj kusky od nikkity :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D