streda 19. septembra 2012

Pastel summer

Štatistiky a komentáre mi prezradili, že ku mne z času na čas zavítajú aj čitatelia z krajín, kde teda po slovensky určite nehovoria. Aby sa u mňa cítil príjemne každý, rozhodla som sa osviežiť svoje anglické pisateľské znalosti a pridať vždy aj malý anglický text.

Obávam sa, že tento outfit je jeden z posledných, ktoré pripomínajú letné počasie a tak som si povedala, keď už tak už. A pozbierala som všetky mňamózne pastely. Pravdepodobne som pri tomto fotení robila to, čo sa mi stáva celkom bežne (tvárila sa katastrofálne) a za trest som doma zistila, že ma Lucka všade fotila bez hlavy :D Alebo len chcela upriamiť pozornosť na topánky. Lebo keby sa dalo, nosila by som tieto topánky na hlave, spala na nich a v zime ich nosila namiesto rukavíc, lebo tieto topánky sú široko-ďaleko najkrajšie na svete (to mi môžete veriť) len sa v nich chodí veľmi ťažko. Doniesla mi ich Lucka z Londýna (berme si dámy príklad, ako potešiť nohu kamarátkinu) - raz v robote mi pípla fotka týchto krások s textom "chces ich? maju 39". Musíte uznať, že odmietnuť topánky v mojej veľkosti v mojej obľúbenej farbe by bolo skrátka neslušné.

My statistics and comments showed that I sometimes have readers visiting my blog, who for sure don't speak or understand slovak. To make everybody, who visits my blog, feel welcome, I decided to refresh my english writing skills and always include a little english text for you as well. 

I'm afraid that this is one of the last outfits that actually says there still is some hot warm summerish weather out there, so I thought I'll make it count. I collected all the yummy pastels I could find in my closet. While taking these pictures I was probably doing the one thing I always do (making terrible faces) and to punish me, Lucka only took pictures without my head :D Or maybe she just wanted you to focus on my shoes. Because if I could, I would wear them on my head, sleep on them and in winter put them on my hands instead of mittens, because these shoes are the most beautiful in the whole world (and you can trust me on this) only the walking isn't the easiest one. Lucka brought me these from London (girls, take this as an example on how to make your friends feet happy) - I was working when I got a picture of these beauties with the message "you want them? they have your size". Well, you have to admit that to refuse shoes in my size and my favorite color, that would be just unpolite.









Sukňa + tielko (skirt + tank top) H&M, topánky (shoes) River Island, kabelka (bag) nikkita, náušnice (earrings) i.v, náramky (bracelets) Mango + ??? + DIY

12 komentárov:

  1. ah...nemůžu z tvých botiček...jsou dokonalé....jsem tvá nová členka)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fakt bez hlavy! nevadí, aj tak všetci vedia, aká si kočka ;))) ;-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem tu úlně prvně. A připadám si stejně tak vykulená jako Alenka v říši divů. Přečetla jsem asi dvacet článků a pořád jsem se ujišťovala, že nejsem na žádným zahraničním blogu, ale na "našem". ;-) Skvělá úroveń, ty jsi moc krásná a originální. Spousta senzačních doplňků, všelijakých taštiček, vynikající vkus na knížky..a ...no prostě já jsem nadšená.
    Doufám, že...keep in touch.
    Fandím a to sice MOC! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem :* jasné že vedia, ale nevidia! :D :D
    Aw Vivi, ďakujem ti za krásny koment ! Normálne ma dojal ! (a ano, doplnky, náušničky, taštičky, serepetičky, to je moje :)))
    Ďakujem <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jsi moc milá.
      Vždycky jen píšu, co si myslím - ale samozřejmě mám velkou radost, že jsem tě potěšila. Ty zase mě. Nemohla jsem se tu včera vynadívat! ;-) Už se těším na další články.
      Vivi

      Odstrániť
  5. si bohová! ale totálne! mať tvoj štýl.. :)

    http://ilovesimplyfashion.blogspot.sk/2012/10/diy-stojan-na-prstene.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tu si prekrásne oblečená...strašne ti to pristane...máš krásny svojský štýl...a máš odvahu, čo sa v našich uliciach často nevidí...objavila som ťa len dnes..ale strašne sa mi u teba páči...a inak podľa článku o plameniakovi som zistila, že ťa poznám zo sashe predsa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej, ďakujem veľmi pekne, si strašne zlatá! tak dúfam, že aj ďalej sa ti bude páčiť ;)
      anoo? aj ty si na sashe? ja ťa odtiaľ poznám? :)

      Odstrániť
  7. prenádherný outfit :-) krásne farby

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D