streda 2. októbra 2013

Dominikin sladký piatok trinásteho

Pokiaľ ide o svadby, veľa sa odo mňa nedozviete. Rada si na svadby vyberám šaty a topánky, chodím si tam poplakať, vyberať pekné ružičky do kvetinárstva a keď mám naozaj veľa šťastia, aj sa tam dobre najem (to ale iba, samozrejme, z lásky, aby mali mladomanželia dlhý a šťastný život, to je taká stará tradícia. ehm). Ja som na svadby nikdy nebola, nikdy som nemala vysnívané svadobné šaty, miesto, kyticu, ženícha. Možno ten pekný prstienok by ma potešil, ale inak sa na tému svadby veľmi nechytám. Jediné, čo mi svadby pripomínajú je, že starnem, keďže stále viac a viac ľudí z môjho okolia sa žení a vydáva (napríklad vidím výrazný rozdiel oproti situácii pred 5 alebo 10 rokmi).
Pred pár týždňami, v jeden šťastný piatok 13teho, sa uskutočnila jedna svadba na ktorej som chcela byť najviac na svete odkedy sa črtala len v nejasných základoch. Bohužiaľ, človek nemôže mať všetko, aj život v Dánsku aj prítomnosť na slovenskej svadbe, ale aspoň som sa pokochala krásnymi fotkami. Vedela som, že svadba bude úžasná, už len preto, že nevesta je veľká kočka, ktorá si na svadbu pripravila vlastnoručne handmade veľa prvkov a všetko si sama napiekla (skoro. ale aj tak. a všetko bolo krásne. aj koláče, aj torta, aj rekvizity, aj nevesta. To sa ako dá?!)
Nevesta Dominika dávnejšie pár receptov uverejnila aj na svojom blogu TU a teraz napiekla väčšinu koláčikov. Aj tortu. A keďže jej svadba bola taká krásna a Dominika sa pekne posnažila, aby bol jej najkrajší deň najkrajší, poprosila som ju, aby som mohla uverejniť pár fotiek aj tu (možno inšpirujú aj nadejné nevesty ako skrášliť ich najkrajší deň).
Navyše Dominika sa prihlásila do súťaže na sashe.sk o najkrajšiu handmade svadbu a keď sa vám bude páčiť jej príbeh a fotky, budem sa tešiť aj za ňu, ak zahlasujete TU.

PS. a dokonca aj ja som sa ocitla v jednom hlasovaní, ani neviem ako, ale nejaká zlatá duša ma nominovala na cenu Blogerku roku, nájdete ma TU spolu s ostatnými skvelými blogmi a ak sa vám páčim, tak sa poteším hlasu :) 
















8 komentárov:

  1. takéto svadby sú najkrajšie! všetko také sladké,zlaté,krásne,milé a hlavne originálne,no nádhera! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nádherná svadba, tak mi je ľúto, že som tam nebola, ale aspoň z tých krásnych fotiek sa vytešujem :)

      Odstrániť
  2. neuveris, ale my mame presne take iste obrucky :D vydavala som sa 6.4.2013 a vyrabali nam ich v Hlohovci :D jediny rozdiel je, ze ja som na mojej nechcela mat kamienok - pacila sa mi taka jednoduchsia :)

    fotky maju krasne. idem hned omrknut dalsie na sashe ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ha sranda, musím sa spýtať Dominiky, odkiaľ sú ich ! :D :)))
      najkrajšie veru veru

      Odstrániť
    2. jj, daj potom vediet ;) ja som nasla obrazok na stranke http://zszywka.pl ukazala zlatnikovi a vyrobili nam take :))

      Odstrániť
  3. nádherné fotky! vyzerajú skoro ako stiahnuté z internetu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. v súťaži o najkrajšiu hanmade svadbu mám ešte jedného favorita, ale...obdivujem trpezlivosť, šikovnosť a všetko čo stálo za prípravou týchto krásnych dobrôt, fotografie sú nádherné, takže aj svadba musela byť super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D