sobota 5. októbra 2013

The day - pinkskirtpinktop

Každý, kto otvorí tento príspevok a preletí len fotografie bez toho, aby si prečítal text, si bude ťukať na čelo a iba sa definitívne utvrdí v tom, že tá Baša sa v skutku a namôjveru naozaj načisto zbláznila (lebo však hen čo má na sebe a hen čo je vonku, že). Ale ono tento príspevok, ako všetko na svete a v Bashalande, má svoju logiku.
Pred pár dňami, keď Baša poctivo prehladávala svoj počítač a snažila sa spomenúť si, v ktorom jeho kútiku sa ukrývajú starostlivo zvolené obrázky do portfólia na design class (to sú mi veci, ak sa mi to podarí dokončiť do piatku, kedy portfólio odovzdávam /alebo lepšie povedané, ak sa mi dovtedy po mesiaci trápenia podarí pochopiť, čo to mám vlastne odovzdať/ tak sa určite pochválim, lebo toľko času som nevenovala snáď ani seminárkam v mojej minulo-univerzitnej minulosti), našla tieto fotky jedného outfitu, spomenula, usmiala sa a počkala na tento deň. 
Lebo v deň, keď bol fotený tento outfit, mi do odchodu do Dánska ostávalo presne toľko dní, koľko mi dnes ostáva do krátkeho návratu na Slovensko. :)
Zdá sa mi to neuveriteľné, ale už som tu viac ako sedem týždňov. To vážne. A za tú dobu som:

  • sa stihla naučiť povedať asi štyri vety po dánsky, len tie čísla mi nejako nejdú, ale nedávno sa mi dokonca podarilo zosmoliť vetu a odrovnať ňou priateľskú dôchodkyňu, ktorá na mňa niečo veselo chrlila (tá veta bola "nehovorím po dánsky")
  • ochutnala sleďa v curry omáčke aj lékoricu (čiže sladké drievko) v bielej čokoláde (toľko k môjmu "nikdy to nebudem jesť")
  • mala som asi štyri prezentácie (ja, čo sa im vyhýbam ako sa dá odkedy sa dá)
  • nakreslila som šaty. a nohavice. skoro sa aj dá rozpoznať, čo sú šaty a čo nohavice
  • si kúpila jedinú ružovú vec - pohár v sekáči
  • nachodila asi štyristo kilometrov, pretože pravdepodobne ako jediný človek v celom Dánsku nemám bicykel
  • naučila som sa variť asi štyri nové jedlá (a nový druh a tvar cestovín nepočítam)
  • prežila som teambuilding - vlastne práve včera som sa z neho vrátila, bola to trojdňová akcia ktorej som sa desila, odkedy som o nej počula, nakoniec to však nebolo také zlé, mali sme parádne aktivity ako zumbu (jéj), lozenie po stene (dovolila som si vynechať), návrh a tvorba šiat (z papiera, vriec na odpad, alobalu, drôtu...) alebo laser tag (podľa mňa som musela mať pokazenú pištoľ, je absolútne nemožné aby som ja, taká šikovná, športovo založená osoba s presnou muškou nikoho netrafila) a nakoniec aj ešte parádnejšiu večeru (napráskala som sa aj za každého jedného followera)
  • si pozrela celú sériu Breaking Bad a polovicu série Mad Men - ja, osoba, ktorá nikdy nechápala, ako si môže niekto sadnúť za počítač a pozerať všetky tie seriály. Teraz to už viem.
A všetko ostatné, možné aj nemožné. Určite sa pred odchodom ešte ozvem (a keby ste nemali čas prísť ma pozrieť sem na blog, uvidíme sa o týždeň TU, chystám sa všetko vykúpiť!)




skirt ??? | tank top Forever 21 | shoes Steve Madden | headband ??? | bracelet ALDO | necklace + bag gift
Foto: Lucka

27 komentárov:

  1. Jeee:) ta barva psaníčka je uplně skvělá!! Moc se mi to líbí k těm šatům:) moc ti to sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem (sukňa - tričko, ale detail ;) , aj ja zbožňujem túto farbu a túto kombináciu ešte viac :)

      Odstrániť
  2. yay moc ti to sluší! Dánsko musí být super, mám pár kamarádů co tam taky studují a nemůžou si to vynachválit :3

    jsem tvůj nový follower :))

    http://frozen-mammoth.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je úžasné ! A kde sú kamaráti? Možno sme aj spolužiaci :D

      Odstrániť
  3. velmi velmi super ! a stastno-bezstarostny pobyt na slovensku prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úplne užasne všetko ..hlavne to psaníčko a moc ti to pristane ...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bože, to bolo taaak teplo. skoro sme sa roztopili! a teraz je taaak zima! :( :D
    L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je? Ani nehovor ! Však ja mám všetky svetre tu a domov chcem ísť s prázdnym kufrom!! :D

      Odstrániť
    2. Vraj je tu ešte chladnejšie ako u vás :D (povedal G.) tak si nezober všetkých 25, len tri! :D

      Odstrániť
    3. U nás bolo dnes 15 stupňov a bola som v blúzke a koženej bunde :D ako bolo dnes u vás ? však doma zmrznem !! :D neberiem nič, kúpim doma nové! :D

      Odstrániť
  6. Bola by škoda preskočiť text, všetko znie tak zaujímavo :) Trochu sa mi cnie za teplom, keď tak pozerám na fotky... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , som rada :) Niekedy mám pocit, že ľudia nečítajú, iba fotky obdivujú (nemyslím u mňa, ale na niektorých blogoch to často vídam :)) jaaj, nestraš, teraz sa už fakt desím, čo ma doma čaká! :D

      Odstrániť
  7. waaaaa,dokedy si na SR???? Nestíham ťa???? Chcem sa tam dotrepať koncom mesiaca,tak by si si mohla urobiť dlhšie prázdniny! :)
    Tak už aj ty s tými seriálmi?:/ Tak to som už asi jediná,čo od čias Beverly Hills žiaden nevidela :D
    A nieže by som ignorovala niekedy,čo píšeš,ale obrazový vnem je niekedy oveľa silnejší :))) A tak si nemôžem odpustiť-vyzeráš ako nejaká antická bohyňa!!!! Tá,z tých lepších,krajších a milších :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bernuška, podľa toho, dokedy je pre teba koniec mesiaca? :D 20teho letím naspäť, milerada, ale musím lebo 21 mi začína zase nejaký veselý projekt v škole :) kedy chceš prísť? ale potom na Vianoce budem doma 5 týždňov, to snáď nejaké varené víno eeeh kávu chcem povedať, stihneme :D
      Áno Berny, je to úplne trapné a nehanebné, viem, lebo doteraz som pozerávala len ráno reprízy Priateľov na markíze a niekedy reprízy Sex v meste na ČT1. Ale skús byť ty sama zavretá v meste, kde obchody v sobotu zatvárajú o druhej a v nedeľu nie je otvorené nič :D :D (prípadne aj kopa školských projektov je skvelá motivácia k jednej - dvom epizódkam seriálu :D
      Oh ďakujem ! Antická bohyňa, wow, to mi ešte nikto nepovedal! Tuším si sem túto sukňu doveziem :D :D :-*

      Odstrániť
    2. shit,takže teraz ťa asi nestihnem už :/ Na tie Vianoce sa skúsim teda lepšie zariadiť,ale bez toho vína /nepijem/,zato pečenými gaštanmi nepohrdnem :D:D
      Moja milá,ja som na takom mieste bola takmer 3mesiace,ibaže som nemala ani ten net,aby som si nejaký trápny seriál vôbec stiahla :D Tak až to boli kruté stavy,never more :X
      Neboj,ked mi budeš pripomínať Xsantipu či Trolla,tiež ti poviem :D:D

      Odstrániť
    3. Oh, ja ozembuch, teraz si spomínam, že si písala, že nepiješ , nefajčíš, scusi * hanbím sa, som stará a zabúdam * samozrejme, obžrať sa je aj tak oveľa väčšia zábava, tak ťa pozývam na nejaký mls aspoň! :D
      Ja som na net a free wifi chodila vysedávať do mekáča (čo ti poviem, ale keďže som tam kedysi robila tak tam nejem, tak som sa tvárila, že už mám tri hodiny dopité :D ale našťastie ma kamoška predzásobila seriálmi (lebo veď ja to ani stiahnuť neviem..) ale viem si predstaviť tvoje peklo (aj keď čo, aspoň by bolo viac času čítať napr :) a nezávisláčiť na seriáloch :D
      Výborne :D myslím, že Xantipu občas kvalitne pripomínam, ale toho Trolla snáď nie :D :D

      Odstrániť
  8. Krásny outfit a krásna Bashka, prirodzene. Užívaj si ešte Dánsko a škoda, že nestíham Retro Burzu, tak dlho nebola a teraz ju nestihnem :(, nevadí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juu, ďakujem krásne :) to je škoda, ale určite bude zase nejaká na Vianoce a tie su za dverami ! ;) tak snáď tú potom stihneš :)

      Odstrániť
  9. Krásny outfit! Veľmi ti pristane. Ach a ako ti závidím! V Dánsku musí byť super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) joj veru je, zatiaľ je super, lebo neudrela šialená zima :D

      Odstrániť
  10. Pekne napisane, outfit ti naozaj pristane, ta sukna je krasna! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D