štvrtok 17. októbra 2013

leopardcoatblackhat

Prísť domov a vrhnúť sa do maminej skrine, to sú pre mňa druhé Vianoce. Moja mama má môj vkus, moje boky a moju mániu na nakupovanie. Preto prísť po približne dvoch mesiacoch domov a otvoriť jej skriňu, bolo ako prísť do nového skvelého obchodu. Len lepšie. Okrem iného tam na mňa zamraučal tento leopard a ja sa stále vyhováram, že všetky moje kabáty sú v Dánsku a nie, tie tri čo mám doma nosiť nemôžem, lebo je v nich zima a tie bundy sa mi predsa nehodia k vlasom a jeeeej mami tento klobúk máš odkedy?
Stále sa snažím vymyslieť spôsob, ako tento nádherný kabát prepašujem do Dánska bez toho, aby si to mama všimla.

PS. ak tento príspevok náhodou číta poštár, ktorý mi z obálky vybral odznak/placku, ktorú som si objednala od Veroniky, nech mi ju láskavo vráti. Aj tak bude na mne vyzerať lepšie. Ďakujem.









pants F&F | T-shirt Mango | sweater Primark | shoes ALDO | bag DIY | coat Lindex | hat Roeckl

Foto: Lucka


To come home and check out my moms closet feels like Christmas. My mom has my taste, my hips and my shopaholic attitude. So coming home after two months and opening her closet was like walking into a brand new store. A cool store. But much better. After I met the leopard I kept saying all the excuses how all my other coats stayed in Denmark and I have nothing to wear and no I cannot wear any of those three coats I still have at home, because I feel much colder wearing them and I really cannot wear any of my jackets because it doesn't match my hair color and yey mom, when did you buy this hat?
I am still trying to figure out a way how to take this beautiful coat to Denmark with me without my mom noticing this tiny little detail. Wish me luck.

24 komentárov:

  1. joooj,strašne si pekná! <3 ten leopard ti ide úplne najviac! Ja sa podobných kúskov bojím,aj normálne triko na mňa vyzerá extravagantne a v niečom podobnom by som vyzerala asi ako Dan Nekonečný :D
    A Blackieho vypusinkuj pred odchodom,mne srdce trhalo,ked som odchádzala od môjho Vendoliaka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Že! Aj podľa mňa. Ten leopard bol vyrobený pre mňa :D Dan Nekonečný!! :D :D :D Bernuška, on nenosí leopardy, iba kanáriky, takže si /sme v bezpečí!
      Vypusinkujem , ani nehovor :( len on nie je veľmi na objímačky (ale ja mu nedávam na výber) Joooj a kde si Vendulku nechala???

      Odstrániť
  2. Tak tento outfit je naozaj prenádherný! Prisahám. Strašne sa mi páči ten kabát, ten je úžasný. Čo sa týka skrine mojej maminy, občas tam zabrúsim, ale niekedy mám pocit, že tam má fakt strašné kúsky. A keby si sa náhodou niekedy nudila, neuveriteľne by ma potešil návod na tú chutnú kabelku.
    Čo sa poštárov týka, známa posielala mame minulý rok darček a ešte stále neprišiel, takže... Poštári forever!

    p.s. Už sa teším na Plameniačikov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, su zlatík :)) :* hehe, ja mám našťastie šťastie s mamininou skriňou, tam sa dajú nájsť skvelé poklady ! :))
      Návod na kabelku plánujem o pár dní určite, je to super easy ;)
      Ja mám poštárov v zuboch momentálne , hnevám sa na nich najviac ako viem a je to fakt veľa :(

      juuu aj ja som zvedavá čo povieš, dúfam, že sa budú páčiť ;) ♡

      Odstrániť
  3. nice coat! your dog is lovely!
    giveaway on our blog, hope that you join it :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Supeer! Krásny kabátik aj klobúk, mamina má vkus a tebe to v tom sekne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto je také krásne! tie fotky sú úžasné,obom vám to veľmi pristane :)) mamina má fakt dobrý vkus,ten kabát je veľmi pekný

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :) Aj ja, aj Blackie, aj Lucka, aj mamina určite :))

      Odstrániť
  6. waaw. tak toto by som si ja nikdy nedala, ale ty vyzeráš božsky. myslím, že ani pašovať nebudeš musieť, keďže aj kabát aj klobúk akoby boli len pre teba vyrobené... maminu ani len nenapadne, že by kedysi patrili jej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juu, ďakujem :) Odkedy som ten kabát doma zbadala, ani som ho nevyzliekla :)
      ach áno, tiež sa na toto spolieham :D

      Odstrániť
  7. Hned tu první fotku jsem si zamilovala.
    A kabát je fakt krásný.

    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nemám rada takéto vzory.. ale takýto kabát by som brala hned! si v tom krásna, ako vždy :)

    http://ilovesimplyfashion.blogspot.sk/2013/08/citronovy-cheesecake.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hííí, nemá rada leoparda! :D ďakujem krásne :))

      Odstrániť
  9. Jú, nebol ešte čas, ale vedela som, že keď bude, musím sa vrátiť k tomuto článku. K tým foto. K tomu kabátu. K tomu klobúku. K tebe na tých foto v tom kabáte a klobúku!♥ Krása, bellissima! A tie oči mandlové, ach jaj, Bashi, o čo ti ide?! :D Čačané velice!:-**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaaj kvetinka moja, červenám sa velice prevelice a ďakujem pekne za také pekné slová :))) mrkám okom mandlovým :D ;)

      Odstrániť
  10. Tento outfit je fantastický. Nesmierne Ti to pristane!
    Ja si veľmi rada požičiavam mamine topánky. Má ich viac ako ja a jedne krajšie ako druhé :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne !!
      Jaaj to aj ja niekedy skúšam, ale medzi nami je jedno číslo rozdiel. Niekedy to vydržím, ale niekedy sa nedá, podľa toho, aké sú topánky resp. ako veľmi sa mi páčia :D

      Odstrániť
  11. Tak ten kabát, to je kus! A tebe to na všetkých foto táák svedčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úplne nádherný kabát! Ten psík je zlatý. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D