pondelok 14. októbra 2013

Redblazerheartstights

Srdiečka na nohách.
Moje štátnicové sako. 
Promočné šaty možnosť číslo dva pre prípad, že by možnosť číslo jedna predsa len nakoniec nesedela (sedela ako keby bola na mňa šitá. Čo aj bola).
A tvárim sa veľmi vážne. Bolí ma zub. Múdrosti. 
Keď som sa v tejto škandalóznej kombinácii vybrala do sveta, dostala som otázku, či oslavujem Valentín.
A viete čo? Jasné, že oslavujem. Lebo ja mám stále niekoho rada :)
(dnes nie som veľmi výrečná, ale keď sa aj môj múdry zub umúdri, budú sa moje tradičné múdrosti zo mňa len tak sypať. Sľubujem.)


dress Orsay | tights Calzedonia | jacket F&F | bag ZARA | shoes H&M

6 komentárov:

  1. Krasne satky a sako, ale papucko-balerinky uz tusim dosluzili. Chcelo by to lodicky. Nech ta co najskor prestane boliet zub.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) asi je zlé svetlo, lebo papučko-balerinky majú asi iba polroka a toľko nosené neboli :) súhlasím, že lodičky by boli krajšie, len to bolo fotené cestou zo školy (a do školy to mám necelé 3km a chodím každý deň pešo, tak by ma asi labky boleli z toho :D

      Odstrániť
  2. Do čerta aj s takým zubom!
    Fotky sú zo SR? Vyzeráš celkom uzimene :)hah,koľajnicové fotky patria k must have každej blogerky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mi hovor! Ale mal tolko chochmesu, ze zacal boliet az v den, ked som odchadzala domov :D fotky sú ešte z Dánska :)) tomu ver, pred garážou už mám, už len koľajnice chýbali !! :D a zo showroomu, ale tam som ešte nebola :( :D

      Odstrániť
  3. Strašne sa mi páči takýto kabát. Krásne šatôčky a náhrdelník. Uuuu koľajnicové fotky si musím tiež spraviť, ale v Prahe by ma asi niečo zrazilo, takže využijem električku :)). Už sa teším na plameniačatká :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) našťastie to boli odstavené koľajnice kadiaľ nič nešlo, inak by som určite nemala toľko odvahy :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D