streda 5. februára 2014

Bashaland ♥ 5+1 ... in january

Ať delám, co delám, tieto krasotiny si ma vždy nájdu. Môžem sa ja učiť, variť, sťahovať, vylihovať, oddychovať, jednoducho ujsť im neviem, vždy si ku mne nájdu cestu. Moje 5+1 maličkosti, tipy, triky, mňamky. Tak ako po minulé mesiace, aj v januári som si pripravila moje najnovšie objavy. Tak poďme na to.


1. Dobre, som síce miestami prudko staromódna, ale nie až tak, aby som konversky objavila až v roku dvetisícštrnásť. Nejaké som mala či mám, na moje srdcové ružové, v ktorých som prechodila Kanadu, Londýn aj Hawaii sa ale nič nechytá, bohužiaľ, jedného dňa zmenili ružový odtieň na sivý a držali na posledných troch vláknach, nuž nebolo inej šance ako sa s nimi rozlúčiť. Odvtedy za nimi smútim a rozmýšľam, aké si kúpiť najbližšie, aby boli iné ale predsa moje. A potom mi v januári došiel newsletter z Converse stránky (ani som nevedela, že ho odoberám, niektoré cesty osudu proste nezastavíš) a ahaho tak na mňa vykukli. Pravé bashalandovské. Mintové. Presne TU.

2. Tohto roku som šikovná a líščí náhrdelník som si už zadovážiť stihla. Jediné, čo mi ešte chýba je tým pádom líščí prstienok. Pretože sú to také tajomné zvieratá. A krásne. Takže ak aj niektorej z vás chýba takáto fešanda, nájdete ju TU.

3. Aby ste si nemysleli, že len ja sama som taká šikovná, niekedy mi aj Lucka posiela tajné tipy, ktoré objavila a o ktorých si myslí, že sa mi musia a budú páčiť. A keďže ma pozná už EHMEHM rokov, nikdy sa nemýli. Podobne to bolo aj s touto šikovnou slečnou, ktorá spolu s druhou šikovnou slečnou vytvára tieto nádhery. Môj krásny, keramický, vlastonoručný favorit je pohárik, ktorý nájdete TU. (PS. slečny sú Slovenky ;)

4. Ak nepoznáte stránku dorine.sk, tak spoznajte. Je tajomná a nežná a rozprávková a uvoľnená a oddychová. Preklikáte sa tam návodmi, zaujímavosťami, krásnymi fotografiami. Na úvod vám ponúkam TENTO článok, ktorý je o cukrárni a preto sa určite zamilujete. Zaujímavosti ale nájdete v každej kategórii, len veselo klikajte!

5. Džejn poctivo sledujem na instagrame. Vždy tam totiž nájdem krásne kávičky, koláčiky a hlavne knižky. Zvedavo si pozerám, čo práve číta a snažím sa vydedukovať, či sa jej to páči. Niekedy si robím screenshoty alebo názvy zapisujem, aby som mohla o pár týždňov diktovať narodeninový zoznam, keďže všetci vieme, že kniha je jeden z najlepších darčekov (a ak neviete, určite rýchlo zistite!). A potom som si prečítala tento rozhovor s ňou (ktorý mimochodom vrelo odporúčam) a vybrala si najfavoritnejšieho knižného favorita, ktorého si v blízkej dobe chcem prečítať. Zvláštní smutek citronového koláče. Knižku nájdete napr. TU, hurá do toho, môžeme čítať spoločne!

+ 1 Aj keď som momentálne zo Slovenska utiekla, stále ho mám rada. Až na to, ako sa tam ťažko žije, ale o tom potom, dnes si pripomenieme niečo, čo je u nás doma krásne. V tomto obchodíku nájdete plno vlastnoručne vyrábaných kúskov inšpirovaných slovenskou ľudovou tvorbou. A na plnej čiare u mňa vyhráva nádherný motýlik, ktorý nájdete TU.

PS. malý nepodstatný detail, ktorý omielam stále dokola a ak ma sledujete na instagrame alebo fejsbuku tak si buchnete dlaňou do čela, ale nemôžem si pomôcť, najčarovnejšia Lucy ma nakreslila a ja sa s tým budem chváliť, stále, vždy a všade! TU som ja, aha jaj.

14 komentárov:

  1. Chich, tak ja ťa dnes spomínam ako "pink&mint" slečnu, a ono sa to potvrdilo hneď v odstavci o teniskách;-). Juj a ten líčší prstienok!♥ Ahaho.:D Ou jé, a tá kreslená cukráreň - to je na Marse? Jedine. Nadpozemsky úúžasné! Úžasné ako tvoj obrázok od Lucy.;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaaj videla som ďakujem a vidíš, vidíš ako si sa trafila! :D :) Súhlasím, na cukráreň som sa nevedela vynadívať, ako vravíš, nadpozemsky krásna !

      Odstrániť
  2. Tie prstienky som objavila nedávno na Etsy a veruže by som aspoň jeden taký chcela mať!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac mi hneď buchli do očí tie Conversky. Sú úžasné! Ja mám momentálne Vansky a tie majú úplne úžasné vzory a farby. Napríklad také bodkované... A potom ešte líščí prstienok. Líšky (spolu s mačkami, jednorožcami a mopsíkmi...) mám v poslednej dobe rada. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásne sú však, dokonalá farba ! :) skvelý zvierací výber, úplne sa s ním stotožňujem ! ;)

      Odstrániť
  4. Uplne super sa citim v Bashlande s takou obrovskou kopou inspiracie. Vdaka za skvele typy Basi, len letmo som to zatial popozerala, no uz sa tesim ked sa v klude popreklikavam... :) A tie tenisky su uplne naj! Este viac naj, nez ruzove :)...och a tie salocky...
    t.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juu ja rada, rada ! Preklikaj pekne v kľude a pokoji, dúfam a verím, že sa bude páčiť ! :)

      Odstrániť
  5. liscia biza je velmi pekna :)

    Uz len dva dni plavkovej giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeeeej, mam velmi rada tieto tvoje posty, ze co Basha miluje :) A tenisky boli stvorene pre teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa teším, že sa páčia :) ano! tiež si tak hovorím! Akurát Converse ja potrebujem polčíslo a som zistila, že tieto majú v ponuke iba celé čísla tak žialim :(

      Odstrániť
  7. Ahoj, můžu se zeptat, jestli je možné objednat tenisky přímo z eshopu? Hlásí mi to totiž shipping jenom do USA.. Kdybys měla zkušenost, budu ráda za radu:). Pěkný večer!
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, pozerala som to a aj mne to ukazuje tak, ako vravíš :-/ Pozerala som ale a našla som tento obchod, tam tie tvoje vysnívané nemajú? http://www.converseshop.cz Prípadne v obchodoch alebo všemohúci ebay ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D