pondelok 10. augusta 2015

Veľký výber slnečných korytnačiek

Keďže doma sú horúčavy šialené a my tu v Dánsku máme tak teplo, že som si posledné dva dni dokonca vyzliekla mikinu a sklopila dáždnik (nežartujem, celá Európa sa kúpe vo vlastnom pote a my máme dnes magických 19 stupňov, krochkám blahom, to možno aj z kraťaskov prach sfúknem), napadlo mi, že spravím takýto slnečno-okuliarny špeciál. Lebo slnečných okuliarov nie je nikdy dosť. A mňa najnovšie fascinujú tieto nadrozmerné korytnačky, preto som sa rozhodla zostaviť vam malú koláž práve z takýchto kúskov. Inšpiráciou mi boli jedny nádherne PRADA okuliare, ktoré som si neznalá nasadila na letisku a hovorila si, aká som krásna - do momentu, keď som nezbadala cenovku…
Tie krásavice, ktoré ma inšpirovali k tomuto dôkladnému prekopaniu internetu a následnému zostaveniu deviatich iných kúskov rôznych značiek, tvarov, farieb a (najmä) cien, vyzerali asi takto:

A čo som objavila ja, vo vodách internetu? Rôzne iné korytnačky, poďme sa na ne spolu pozrieť - toto hľadanie a posadnutosť ma inšpirovali natoľko, že si asi jedny konečne zadovážim. Ktoré sa najviac páčia vám?

1 - TU
2 - TU
3 - TU
4 - TU
5 - TU
6 - TU
7 - TU
8 - TU
9 - TU

2 komentáre:

  1. Kedy nam zas nieco vesele napises? Blog som nasla pred nedavnom a ostava mi len zopakovat tvoj oblubeny komentar - chcela by som ta za kamosku!! Teda kamosku s velmi podobnym humorom mam, ale bohuzial tiez byvam v zahranici (NL) a zatial som taku vtipnu holandanku nenasla (schovavaju sa!). Tak sa tesim na dalsi clanok ...! Ako dopadol job hunt? A co danstina? a co mam upiest v nedelu? Chcem odpovede! Hehe

    Tvoja tajna fanynka z lowlands

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj tajná fanynka, ďakujem za komentár, teším sa veľmi , aj keď občas si myslím, že keby ma ľudia poznali aj naživo, či by si to s tým kamarátovaním nerozmysleli :D tak som s ateda opäť rozhodla opísať napínavé príhody z môjho vzrušujúceho života, sleduj ! :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D