sobota 18. augusta 2012

The dress - one and only

Tieto šaty milujem. Je to moja záchrana a tajná zbraň, keď už naozaj neviem čo na seba. Nenosím ich veľmi často, ale veľmi rada. Keď som ich mala naposledy v práci a kočky zistili, že som ich pred nejakým časom kúpila za asi 5 alebo 10 eur v H&M, pol dňa sa so mnou nechceli rozprávať :)) Sú to parádne šaty - stačí si k nim dať len málo a hodia sa naozaj všade. Okrem toho, že som si ich teda naposledy zobrala do práce, už boli na jednej zimnej párty alebo na tematickej žúrke kde dotvárali gejšu (a to nie len mňa teda už zachraňovali :) Keď na seba tak pozerám, všetko toto sú moje obľúbené kúsky. Sandálky sú najlepšie a najpohodlnejšie na svete. Mám ich v ešte inom odtieni ružovej :D Kabelka bola prvá vec, ktorú som si kúpila, keď som bola prvý krát v New Yorku (nie, že by som tam bola viackrát. to ja len tak do budúcna). A do tej sa zmestí všetko, od piatich leskov na pery cez všetky skriptá až po pyžamo a žabky...

len neviem čo mám s vlasmi... po lete sa už fakt pôjdem dať konečne ostrihať...




Šaty H&M, taška Guess, sandálky Steve Madden, náušnice Forever 21

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D