sobota 1. februára 2014

Pinkcoatvioletglasses

Sedím si s kafíčkom, mám umyté vlasy, som napapaná a odhodlaná dnes už ani len prstom nepohnúť. Maximálne ak si nanesiem krém na ruky. Mám za sebou veselý týždeň, keď sme sa po skoro dvoch týždňoch odsťahovali z internátu, nasťahovali do nového bytu, vygruntovali ho, vybalili sa, oprali a za odmenu sa učili na záverečné skúšky, ktoré som mala včera. Ja som šialený stresér a panikár a včera som to predviedla dokonale aj napriek tomu, že sme testy robili na počítačoch, mohli používať všetky poznámky, knihy a google (aj keď pri niektorých otázkach je to prd platné a pri niektorých častiach testu, napr. 28 otázok za 30 minút, ani nemusíte všetko stihnúť). Keďže som doteraz vždy bývala doma a tam sa aj učila, bolo pre mňa celkom príjemné vidieť mojich spolubývajúcich deň pred testom a zistiť, že rovnako ako ja robia všetko iné len nie čo treba - môj spolubývajúci piekol koláč a spolubývajúca študovala všetky možnosti erasmu (čiže semester strávený na zahraničnej univerzite), ktoré máme v 3. semestri. Test sme zvládli a keby aj nie, dozvieme sa to až v lete a dovtedy aj zabudneme, že bol. V pondelok mi začína druhý semester a s ním aj konečne moja špecializácia - som veľmi zvedavá a veľmi sa už teším! (na školu. Naozaj sa to dá ;)
Pokiaľ ide o sťahovanie, mám na vás prosbu, ak máte tipy a triky ako lacno a bezbolestne (= žiadne vŕtanie, maľovanie) skrášliť izbičku sem s tým, inšpirujte ma.
Inak fotky mám ešte z Bratislavy, len som pri tom všetkom nestihla ukázať. Bolo to asi najstrašidelnejšie fotenie, lebo ja som síce narcis a mám pocit, aké je pre ľudí šťastie fotiť ma, ale pozor ak sa to má udiať na verejnosti! Preto sa tak rozkošne tvárim, lebo okolo chodili ľudia, ja som sa šialene hanbila a tvárila, že tá slečna s foťákom čo stojí predo mnou fotí tie poetické kolajnice a ja som sa tu ocitla len náhodou a čakám na električku…
A ešte mi nedá - keď som mala tento outfit na sebe, prihovorila sa mi slečna v obchode, aby ma pochválila, aká som pekná a zladená. Priznám sa, že sa mi to často nestáva, v podstate nikdy od cudzích ľudí, tak som sa z toho veľmi tešila. (a týmto vám dovoľujem ak ma stretnete a budem pekne oblečená, utekajte za mnou a povedzte mi to, ďakujem :D

Ešte by ma zaujímalo, aký máte názor na moje rozprávanie o dánskom živote a ako také? Mňa tieto malé príhody bavia viac ako rozpisovať vám, že mám ružový kabát, ktorý som zladila so šedo-čiernymi nohavicami, ale zaujíma ma, čo na to poviete? Nudíte sa, ignorujete písmenka a presúvate sa iba k obrázkom alebo aj čítate a baví vás?

+ TIP: ak chcete mať podobne milé brošničky ako mám ja TU, skúste šťastie TU!









coat Reserved | jeans Vero Moda | shirt Gate | sweater H&M | shoes Baťa | bag from Santa Claus | glasses firmoo.com | earrings Gate | watch ALDO | bracelets Stradivarius + ALDO + H&M

Foto: Lucka (here + here)

47 komentárov:

  1. Basi, len pekne pokracuj s prihodami, su super, vzdy ma pobavia. Co si s cim zladila vidime aj bez popisu :D a opat si sa zladila veeelmi pekne a ten kabat Ti naozaj pristane!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Kika, to som rada, však vieš ako rada sa vykecávam :D ďakujeem, akurát je tu naňho kosa, tak trpím a každý deň keď si dávam zimnú bundu naňho smutne pozriem :))

      Odstrániť
  2. seš nádherná, moc ti sluší, taková kabátek bych také chtěla!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-* kupovala som ho v zľave na konci decembra v Reserved, mali ho aj v žltej farbe / podobná tejto http://bashaland.blogspot.dk/2014/01/pinkpolkadotsbutterflyshoes.html tak skús pozrieť, možno ešte majú ;)

      Odstrániť
  3. prihody su najvac :) a to poznam - fotit sa, ked su okolo ludia a zrazu na fotkach vyzeram ako trubka, lebo sa pozeram vsade inde, len nie do objektivu. ale tebe to aj tuto pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, to rada počujem :)) Áno, presne, ja to isté a hanbím sa, ale just fotky chcem :D ďakujem, musela som ale veľmi vyberať ktorú ksichtiacu fotku dám :D

      Odstrániť
  4. Je skvelé vidieť aj iný blog (ako ten svoj :D ), kde nie je písané len to, čo si s čím zladila, príhody sú super, určite čítam a až potom sledujem fotografie, cukríkový kabátik ti pristane a keby ťa stretnem tak ti to aj poviem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oo super super, tak to idem hneď pozrieť ten tvoj, rada si prečítam :)
      Ďakujem krásne ! Dobre, budem sa tešiť :D :))

      Odstrániť
    2. jéj zlatá (: tak, nájdeš ho tu: sisigraceful.blogspot.sk

      Odstrániť
  5. Mne sa teda ešte nestalo, že by som neprečítala tie písmenká pred obrázkami :) Príhody ma bavia rovnako ako obrázky. A ok, ak budem mať tú česť ťa niekedy stretnúť a bude sa mi páčiť tvoj outfit, určite ti to prídem osobne povedať :)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To rada počujem :)) super super, budem rada, ďakujem :D

      Odstrániť
  6. Pokojne pridávaj aj viac príhod z Dánska, veľmi ma bavia! Rovnako ako ten dokonalý ružový kabát ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem, všetko poviem ! Som rada, že príhody bavia ;) Ďakujeem :-*

      Odstrániť
  7. Clanky su hlavne, lebo z nich z nich srsi taka pohoda a radost zo zivota :) A fotky si tiez rada prezriem, lebo si na nich velmi zlata :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juu ďakujem , to sa mi dobre počúva, tak ja sa budem ďalej cez slovíčka tešiť zo života, ďakujem ;)

      Odstrániť
  8. Určite ostaň pri tomto :3 je to oveľa viac svieže a Zaujímavé,...
    PS: S tým fotením to mám presne ako ty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, to rada počujem, ďakujem :)
      Ánoo, to som rada, že nás je viac ! :D

      Odstrániť
  9. Ja ťa asi zjem <3 úplne náhodou som na toto narazila cez Luckin post na FB a tak ma to potešilo ako dávno nič:) som nevedela, že brumo a perník sú u teba!:)
    A inak k tomu foteniu, presne tak je to aj u mňa. Aj mám pri sebe foťák, aj sa nastajlujem, aj frajera uprosím nech ma cvaká, ale potom som sama hanboš a tvárim sa...Och:D Pekný postík, hodí sa ti ten kabátos:) A ty si v Dánsku? Thanx for sharing

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oo ♡ :)) To sa teším ! Áno, sú, a bola to celkom sranda, myslím, že som to tam aj písala, ale dostala som ich na Vianoce náhodou a nezávisle od seba, ani jeden nevedel, čo mi kupuje ten druhý :D Perník od Lucky a Brumo od môjho drahého :))
      Áno, to som presne ja ! :D Mne sa tiež niekedy frajer smeje, že sa štyrikrát obzriem , či náhodou niekto nejde okolo a potom rýchlo foť foť :D Áno, som, od augusta tu študujem :)

      Odstrániť
  10. Och juch! Ja milujem (slovom: mi-ju-jem) ružové kabáty! A tento je žúžový, tie jeho veľké gombíky a tie tvoje škulky k nemu! Bashik, veď ty sa predsa vždy tváriš svetovo, to musia uznať aj ľudia z električkovej zastávky;-). Ja už viem, čím by si si mohla vyzdobiť byt - no šak svojimi fotkami!!:D ;-) ♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...že "mijujem"! :DD to sa (mi) podarilo...xix

      Odstrániť
    2. :DD Moja zlatá, ale však pomôžeme si , keď ružové kabáty sú také skvelé, že ich nestačí milovať, ale musíš ich mijovať? :D No ty si zlatá :)) Mojimi fotkami ? mhmm. To neznie zle ! Tapety! :D:D

      Odstrániť
  11. Basha, no urcite ze chceme aj tvoje enonunotutifruti prihody nielen fotky! :) Mne sa velmo pacia.
    Aj ked ocividne zacinas pritahovat siroke spektrum zaujmovych skupin :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. nice coat dear would you like to follow each other? just let me know =) I also have a giveaway on my blog that will on Feb. 6 feel free to join. Hugs http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ooo, ja odpadnem. Takto krásnu som ťa ešte nevidela (a to si mala latku riadne vysoko). Ja zase nezvyknem ľudí na ulici, ktorým sa to módne podarilo, chváliť, ale takto ťa stretnúť, asi by som tiež hanblivosť prekonala :)
    A o Dánsku si ja osobne veľmi rada počítam, o škole, ktorá baví (to je ako tá moja) a o byte, kde všetci robia, čo nemajú (to ako ja), o tom, čo sa tam dá vidieť, o pokrokoch v jazyku, jedno je, hoci aj o počasí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne ? Juu zlatá ! Dobre, sme dohodnuté ! :D
      Super, tak budem kecať ďalej, vidíš, o počasí, moja obľúbená téma, kedysi som v každom príspevku spomínala, musím sa k tomu zase vrátiť ! :D

      Odstrániť
  14. Ahoj, tak som tu 1x a som potesena :-) Ako ostatni hovoria (pisu), davaj sem prihody... tie sa vzdy vyborne citaju... a neviem, cim to je... ale citim sa tu velmi pohodlne :-) Co sa tyka skraslenia tvojej izbicky... mohla by si pridat jej foto... lepsie by sa radilo :-)
    A mimochodom... na fotkach vyzeras tak milucko .. a ten kabatik ja fantasticky... chcem ho!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) možno sa tu cítiš pohodlne, lebo zdielame lásku k farbičkám ;) Pridám, to je dobrý nápad, akurát izbička je maličká a stále ako po výbuchu :)) ale časom bude ;)
      Ďakujem, kabátik je z Reserved v decembri zo zľavy, ešte by ich mohli mať ;)

      Odstrániť
  15. Dobree, tak budú budú, to rada počujem, že sa páčia !
    No pozerám, ja rada privítam každého, ale spam ktorý ma hneď na začiatku odsúdi na smrť mi sympatický nie je :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Odpovede
    1. Tiež sa neviem rozhodnúť, čo to je, asi tie líštičky :) Ďakujem krásne ;)

      Odstrániť
  17. ten kabát je nádherný! veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Mňa tvoje dánske príbehy bavia a zaujímajú,takže len pekne píš aj naďalej! :)
    Outfit je krásny,máš asi najkrajší kabát aký som kedy videla! A prasiatko je zlaté,to ešte nehovorím o náramkoch s geometrickými útvarmi,tie sú tiež najsuper! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to rada počujem ;)
      Juu ďakujem, ja som si ho tiež zamilovala, nemohla som ho v obchode nechať :) Ďakujem Lizzy, konečne si niekto všimol prasiatko :D Aspoň verejne teda :D ďakujem ty zlatík :-*

      Odstrániť
  19. Tak to je překrásný! Super kabát a brýle!!! Sleduju tě na fb. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Kabát je hotová nádhera! Přidávám se k pravidelným čtenářům a moc by mě potěšilo, kdyby ses přidala i ty k těm mým:-)

    www.changingroom.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Basik, Tvoje pismenka aj fotky potesia dusu. Ja osobne Tvoje story zboznujem. Osobny prednes je este bohatsi a obohacujucejsi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Jani , ale to vieš, že len špeciálne pre teba !! :D

      Odstrániť
  22. Bašík,isto iste neprestávaj písať o Dánsku, bo to glupocina!
    prúpovídky typu-mám na sebe,bla bla bla-no ehm,to predsa všetci vidia a vidia to aj na 21469 dalších blogoch.
    Jee,tak to bolo od tej slečny milé-ja by som sa potom celý deň usmievala ako nepríčetná :D Okuliare sú úplne,že naj viac Bashalandovské a švinka náprstková na nikdy neprestane baviť <3

    OdpovedaťOdstrániť
  23. :)) To poznam take fotenie, ze ja tu vlastne nie som :) to je nahodou :) inak kabatik je super chutny, velmi ti to svedci

    OdpovedaťOdstrániť
  24. :)) To poznam take fotenie, ze ja tu vlastne nie som :) to je nahodou :) inak kabatik je super chutny, velmi ti to svedci

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D