piatok 19. októbra 2012

paint.smell.craft.shop.

Jeseň milujem. Moje najobľúbenejšie ročné obdobie. Zároveň aj najťažšie. Na jeseň vás totiž ľahko pochytí smútok. A čo treba robiť v takom prípade? Treba proti tomu bojovať! Najlepšie ružovou. A inými priateľskými farbami (= zelená).

Super osvedčené tipy, ktoré zaberú:


  • kreslite ! vymaľujte ! píšte ! Kým to neskúsite, nebudete veriť, aké upokojujúce je položiť pero či ceruzku na papier a nechať sa viesť. Môžete písať. Ja keď som nahnevaná na celý svet, vypíšem sa. Aj to zo seba dostanete, aj sa už nebudete chcieť hnevať, keď si to po sebe prečítate. Kreslite! Čokoľvek (ja väčšinou kreslím cupcakes). Vymaľovávajte! Nie je nič upokojujúcejšie, ako vystrčiť von špičku jazyka a snažiť sa trafiť do vyznačených línií. Výzva pre odváźnych: pokúste sa tieňovať. Veľká zábava, ak netušíte, ako na to.
Ja si maľujem krásne pohľadnice Rosie Flo's , darček, ktorý som dostala a vždy sa bála ho "zničiť" mojim maliarskym antitalentom :)

  • vône! Obklopte sa príjemnou, upokojujúcou vôňou. Zapáľte si sviečku alebo sa natrite voňavým krémikom. Každý máme svoju vôňu, ktorá nám vyhovuje alebo nám niečo pripomína. Ja napríklad tajne dúfam, že v IKEA opäť dostanem kúpiť čokoládové sviečky, darček, ktorý som dostala od môjho drahého ešte v čase, keď sme spolu nechodili. To by boli dve muchy jednou ranou :)
Zatiaľ používam svoj krémik / parfum / telové mlieko, ktoré je ručne vyrábané, 100% vegánske, neobsahuje konzervačné látky a vonia ako zelený čas. A volá sa Epically Epic. Dá sa nemilovať?

  • vyrábajte! K mojim malým plameniačkom som sa dostala asi pred dvoma rokmi na jeseň, keď som hľadala upokojujúcu činnosť. Kým nevyskúšate, nebudete vedieť, ako vám pomôže sústrediť sa na lepenie, vymýšľanie alebo splietanie malých častí. A ako hrdo sa budete cítiť, keď uvidíte výsledok! Keď už nič iné, aspoň sa na niekoľko hodín krásne odreagujete :)
Moje najnovšie prírastky a miláčikovia, s ktorými pracujem, sú napríklad pastelové hviezdičky nežných farieb, mintová reatiazka (už som spomínala, že milujem tú farbu?) alebo malé koláčiky, cupcakes, do ktorých máte chuť sa zahryznúť!

  • dámy, ak nič z vyššie spomenutých bodov nepomôže, mám pre vás poslednú radu, ktorá vás zo šialeného smútku vytiahne vždy: choďte nakupovať! Keď si kúpite niečo malé, keď si kúpite niečo milé, keď si kúpite niečo v obľúbenej farbe, keď si kúpite nieči zlacnené...môžete mať istotu, že k tomu vždy grátis dostanete balíček endorfínov! 
Jeden z posledných úlovkov: milé náramky v obľúbených farbách, ktoré boli v zľave! Viete si predstaviť ten balík endorfínov, čo som k nim dostala ?? :))


Mám veľmi rada Vivi a jej blog. Jej články sú veľmi inšpiratívne a vždy má pripravené krásne fotky a milé koláže. Musím sa teda veľmi úprimne priznať, že to boli práve jej fotky, ktoré ma inšpirovali k vzniku tejto mojej malej kombinácie :)

11 komentárov:

  1. Milá moje, mám velkou radost, že jsem to byla právě já, kdo tě inspiroval k tak krásný, úžasný fotce. Kochám se tu jako o život ;-) a všechno mě zajímá - třeba pohľadnice Rosie Flo's (vůbec je neznám!) nebo voňavá lahůdka Epically Epic (neznám, neznám!)...Paráda, tolik nových neznámých věcí pro mě! Tleskám. ;-)
    P.S. Asi tě budu muset úplně vážně poprosit, abych pak k objednaným šperkům dostala taky obrázek s cupcake. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-* ďakujem Vivi ! som rada, že si tu našla nejaké nepoznané lahôdky :))
      ooo! veľmi rada! Cupcake len pre teba !

      Odstrániť
  2. Ja mám tiež svoju najobľúbenejšiu epically epic ;) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš pravdu, Vivi je úžasná.

    Je to krásný a inspirativní článek. Je krásné číst, že je tu někdo další, kdo podzim miluje. =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a anoo ! Moje obľúbené ročné obdobie !

      Odstrániť
  4. Jeeej Krásny článok...keď budem mať náladu pod psa určite vyskúšam tvoje rady;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To ale radšej dúfam, že ich nebudeš potrebovať :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. your blog is awesome :)
    I love your banner!!

    http://bubblemylicorice.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D