streda 14. novembra 2012

myweekendwithbooks

“It is what you read when you don't have to that determines what you will be when you can't help it.”
― Oscar Wilde


Knižky mám rada. Knižky hrubé, tenké, známe, neznáme, tie s peknými fotkami aj peknými obalmi, tie, ktoré píšu moji obľúbenci aj tie, ktoré píšu tí, ktorí sa mojimi obľúbencami len stanú. Vlastním kôpku nemeckých, anglických, českých, slovenských knižiek. Nemám ich kam dávať. Mnohé nemám kedy čítať. Ale stále ich kupujem a prosím o ne Ježiška. Niekedy sa ku knižke dostanem až po roku, ale vždy si ju nakoniec prečítam. Niektoré z mojich burzových úlovkov som predstavovala tu. Tento víkend som netrávila na burze, ale skoro doslova celý na Bibliotéke.
Behala som od stánku k stánku, od knižke ku knižke, nadšene nosila malé kôpky, aby som ich následne (viac či menej) logicky pretrieďovala. Kupovala som prvé darčeky (najmä sebe), obdivovala krásne obrázky, plakala nad (niektorými) vysokými cenami a cpala sa najlepšími cupcake-ami od Dominiky, ktorá bola na Bibliotéke aj kvôli svojej knižke (ak ste nečítali, pýtajte si pod stromček! určite sa vám bude páčiť :)

day 1

Kto neskoro chodí, po tme sa na blog fotí





Najkrajšie tipy na zdobenie perníčkov..veľké pokušenie...


day 2

Ulovila som si cheesecake-malinový & gaštanový ! MŇAM !



takýto krásny zápisníko-diár som si ulovila! škoda doňho písať

day 1
dress H&M / tights Calzedonia / shoes from Milan / jacket Camaieu / bag F&F / gloves secondhand / earrings i.v.

day 2
pants + sweater + glasses necklace Forever 21 / earrings i.v. / muffins Dominika

6 komentárov:

  1. Áááách, ten zápisníko-diář musím mít, už jen z té dvoustrany, kterou vidím, se mi tají dech!
    Knížky! Mám jich stovky...přečtených mnohem míň ;-). Dokonce jednu z Británie, kterou jsem si objednala před měsícem, mám pořád ještě zabalenou v krabici a šetřím si ji...rozbalím ji, až splním všechny povinnosti (takže asi za rok). ;-)
    Krásný článek; mě prostě Bashaland hrozně baví.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juu, Vivi a keby si ho videla celý..ja som sa hneď zamilovala..teraz len rozmýšľam, čo budem doňho písať, lebo mám pocit, že si zaslúži niečo špeciálne :)
      Jee to poznám ! Ja momentálne smutne pozerám na všetky knižky, z ktorých sa učím na štátnice a ešte smutnejšie na tie, ktoré by som si prečítala oveľa radšej... :)
      Ďakujem! Veľmi sa teším ! :-*

      Odstrániť
  2. Máš tam fakt úžastné outfity! a ty koláčky joj mňamka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fešanda :) A je pre mňa cťou, že muffinky majú na tomto super mieste čestné miesto :)

    PS: Zápisník úprimne závidím, ešte šťastie, že som ho tam nevidela - nechcela vidieť:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem ďakujem :)
    a koláčiky, muffinky boli mňam mňam, najlepšie na svete ! ach. ešte že som si len jeden uchmatla :D
    Myslím, že som si poctivo uchmatla jeden jediný ,ktorý mali :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten diár je fakt dokonalý,a to vidím len dve stránky,to poznám,takých zápiníčkov som mávala doma veľa,nechcela som do nich písať,nonakoniec predsa :) koláčiky vyzerajú úžasne! aj nám si mala uchmatnúť

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D