štvrtok 11. októbra 2012

bluejeanswhitesweater

Vypustiť do sveta tento outfit mi dalo veľa práce. Vytiahnuť z krabice správny sveter (áno, už je to tu!). Nájsť dve rovnaké ponožky. Rozhodnúť sa, ktorú mamininu vintage šatku si zaviažem na krk. Do ktorej tašky sa mi zmestia všetky papiere, obed, časopis a dáždnik? A to hlavné: uvariť si kávu (a potom pol dňa nemať kam odložiť hrnček).
A hurá behať celý deň po škole, po práci a po svete!









jeans Levi's / sweater Ralph Lauren / coat Mango / scarf vintage / bag F&F / earrings Koton
Foto: Lucka

It was a lot of work to put this outfit together. Find the right sweater in the right box (yes, it is here!). Find two socks that are the same (or match). Decide which one of mum's vintage scarfs to wear. Can I fit all these papers, my lunch, magazine and an umbrella in this bag? And the important one: make coffee (and carry the mug the whole day everywhere you go).
And yay, let's go to school, work and everywhere I need to!

6 komentárov:

  1. Ten termohrnek je úžasný! Celkově ti to moc sluší. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hrnček je skvelý :) a fotky topánok sa mi strašne páčia

    OdpovedaťOdstrániť
  3. svetrík, taška a hrnček sú naj! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem kočky, ste zlaté :) termohrnek je momentálne môj najväčší kamoš! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D