sobota 10. novembra 2012

Bashaland ♥ 5+1

Sobota! Hurá! Pripravila som si pre vás na víkend takú malú novinku. Keďže ja som človek, ktorý sa rád prehrabáva vo vodách internetu, pravidelne narazím na úžasné veci. Väčšinou si ich ukladám do záložiek, vytváram im rôzne počítačové wishlisty, súbory, v lepšom prípade ich posielam môjmu drahému, ktorý moje e-maily pravdepodobne o chvíľu zablokuje...
Tak mi napadlo: prečo by som sa nepodelila na blogu? Vymyslela som si túto "5+1" kategóriu, kde vám budem predstavovať 5 vecí / tipov / návodov / doplň podľa budúcnosti/, ktoré ma v poslednom čase najviac zaujali a chcem sa o ne podeliť. + 1 bude vždy taká malá chuťovka zo stránky sashe.sk, ktorú mám veľmi rada, tak ako všetko handmade a plne podporujem slovenské (a české, samozrejme, tiež!) krasotiny, ktoré niekto ručne vyrobil. Preto vám vždy prinesiem jednu aktuálnu sashe lahôdku. Čo poviete? A kedy je vhodnejší čas ako sobota, keď máme voľno a môžme nakupovať a hľadať a variť a piecť a skúšať...

Tento týždeň som našla a zamilovala si:


Kufrík na šminky Disaster Designs by som ja osobne najradšej nosila ako kabelku. Pekne vystrčený, aby ho všetci videli. Alebo by som si ho doma položila na čestné miesto a skrývala v ňom staré lístky do kina, zošúchaný obrázok Johnnyho Deppa alebo môj prvý "rubínový" hračkársky prstienok s červeným kamienkom.

Ak ste už niekedy čítali môj blog, pravdepodobne viete, že najlepšia farba na svete je mint-ová. A že milujem topánky. A keď sa nájdu mintové čižmičky, ktoré sú ručne vyrábané, ako napríklad tieto od Novesty, musíte o nich počuť. Keď nie ste slečna do dažďa, nájdete u nich aj krásne tenisky.

Macarons (o ktorých si stále nie som istá, ako ich volať..makarónky? makrónky? tie malé, krásne, farebné, úžasne chutné dobrotky?) sú v poslednej dobe veľkým hitom. Aspoň mne sa zdá. Ja som svoj prvý macaron mala s honey v Porte a bola to mňamka najväčšia. Môžete si ich skúsiť upiecť alebo kúpiť, ale aká budete hviezda, keď ich budete nosiť v uškách? Najväčšia! A tieto od miniaturepatisserie sú dokonalé.

Čím som staršia, tým mi je jasnejšie, aké životne dôležité je mať krásny diár. Z krásneho diáru si totižto môžete spraviť krásny denník s krásnymi spomienkami a tie vám nikto nevezme. A raz budete za ne veľmi vďačná. A ja osobne si myslím, že len málo vecí na tomto svete je ideálnejším spoločníkom pre spomienky ako krásne fotografie New Yorku, aké nájdete v tomto diári.
(Miláčik, včera keď si mi pomáhal s 5+1 pre Bashaland, neviem či si spomínaš na ten 15 minútový oslavný monológ na tému "ja a tento diár sme pre seba stvorený?")

Pri pohľade na blog Raspberri cupcakes mi napadne, prečo vlastne nepečiem od rána do večera, prečo sa tým neživím a prečo moje koláčiky nevyzerajú takto? Ružové cupcakes skombinované s mintovými macarons v tvare srdiečka je vrchol šťastia pre oči, srdce a určite aj chuťové poháriky. Keď hľadáte inšpiráciu, čo napiecť, kľudne vyskúšajte tento recept a kľudne mi za odmenu, že som sa podelila, pošlite, jeden, dva alebo pätnásť takýchto kúskov. Grazie.

+ 1

Na jelenčekov, mačiatka a líšky mám v poslednej dobe slabosť. A preto keď vidím jelenčeka v kombinácii s kvetinovou potlačou v krásnych jemných, nežných a romantických farbičkách, ktorého s láskou niekto vlastnými rukami vytvoril, jediné, čo mi napadá je, že presne takúto taštičku som vždy potrebovala... (inak lena.barso má množstvo krásnych kúskov...ach...)


Budem rada, keď sa mi do komentárov zdôveríte, čo si myslíte o miláčikoch Bashalandu. Páčilo by sa vám pravidelné 5+1 ? Nejaké tipy, motívy, témy (bodky, do 10 eur, Paríž, fialové sloníky...?) Ďakujem za tipy a komenty ! :)

7 komentárov:

  1. To je skvelý nápad,ja si tiež často takto ukladám a pozerám úžasné vecičky :) Čižmičky sa mi páčia úplne najviac,sú dokonalé.A náušnice? Ja by som ich asi nosiť nemohla,lebo by som mala stále chuť na makrónky :D Teda,ešte nikdy som ich nejedla,ale určite sú skvelé a ak nie,tak aspoň skvelo vyzerajú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jelene,jelene oči máš zelené.
    Obětuji svůj prst abych měla tu taštičku! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ooo, tie cupcaky mám chuť ísť upiecť hneď! čo si mi to zase ukázala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty jo, krásný nápad :). Ten jelen je božský...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bashi, ale to jsem snad ani neměla vidět! Samým rozrušením nad všemi těmi krásnými věcmi jsem se stříhla do prstu (ano, dneska kreativně stříhám a vybarvuju). Musím mít: kufřík na šminky, mintové botičky, náušnice makrónky, diřá a peněženku....bez toho se už zkrátka neobejdu! Ty ďáble :-)))
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne...túto sashe taštičku mám v liste Ježiškovi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dievčatá , neďakujte :D aspoň nemusím trpieť sama so zoznamom, čo všetko ešte potrebujem !! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D