streda 13. februára 2013

♥♥♥

Vzťah k Valentínu a názor na tento deň je rôzny. Či už ho vnímate ako hlúpy komerčný sviatok alebo sa naň chystáte odo dňa, keď vám zhnije posledná tekvička, treba si uvedomiť jeho podstatu: nejde o to, kúpiť najgýčovejšieho plyšového medveďa (tajný tip Bashalandu: nekupujte svojmu mužovi škaredého plyšového medveďa - keď tak len z nejakej šialenej recesie), hlavnou myšlienkou je pripomenúť tým, ktorých máme radi, že to tak je. Možno si poviete, že na to nepotrebujete dátum v kalendári. Vy možno nie, ale je veľa ľudí, ktorí potrebujú popostrčiť. Ja si myslím, že je pekné pripomenúť si, že sa máme radi. Moja mamina napríklad dostane kvetinku, môj drahý slané muffiny so sušenými paradajkami. Určite aj vy máte vo svojom okolí niekoho, kto si zaslúži, aby ste mu pripomenuli, že ho máte radi. 

Ponúkam vám 3 tipy a nápady, ktoré zvládnete prichystať ešte dnes večer alebo zajtra cez deň. Tak čo, nepotešila by sa maminka alebo váš drahý niektorej z týchto drobností ? (ak je odpoveď nie, nič sa nedeje. Stále môžete obdarovať tú najlepšiu osobu na svete - seba -  ja to tak robím stále, dnes som si napríklad kúpila novú šálku).

1. DIY pozvánka na príjemný večer pri filmoch a popcorne

Môj tajný favorit. Prispôsobenú verziu tohto balíčka dostane aj môj muž (teraz mi všetci držte palce, aby naozaj dodržal čo sľúbil a nepozrel sa na môj blog).


Celý nápad, návod a foto pochádza z tohto blogu. Nájdete tam aj šablónu na vytlačenie obrázkov, ktoré môžete použiť ak vám nevadí angličtina alebo sa ňou inšpirovať na vytvorenie vlastných ozdôbok. Ja som sa rozhodla svoj balíček trošku prispôsobiť a preto bude moje vrecko s pukancami obsahovať balenie popcornu pripraveného na vypukanie, cukríky a určite vyrobím dva malé lístky. A potom si to všetko spolu pochrúmeme pri nejakom filme. Čo dáte do vrecka je len na vás. Čiže ak máte naponáhľo, môžete sa kľudne inšpirovať tým, čo máte doma alebo nájdete v najbližšom obchode, fantázii sa medze nekladú. A ak neviete, kde kúpiť takú peknú pukancovú krabicu (lebo ja neviem, napadlo mi iba prísť do kina, nahodiť neodolateľný úsmev a vypýtať si jednu čistú a nepoškvrnenú), internet ponúka ľahkú pomoc, napr. TU.

2. Valentínske blondies

Blondies sú vlastne akýmsi protikladom brownies. Tieto sú navyše s lentilkami v tematických valentínskych farbách. Výhodou tohto koláčika je, že potrebujete iba ružové, červené, prípadne oranžové lentilky. A všetky ostatné môžete zjesť. Hurá!
Recept nájdete TU.


Potrebujeme:

  • 1 hrnček múky
  • 1/2 čajovej lyžičky kypriaceho prášku do pečiva
  • 1/8 čajovej lyžičky sódy bikarbóny
  • trocha soli
  • 1/3 hrnčeka masla
  • 1 hrnček hnedého cukru
  • 1 vajíčko
  • 1 polievková lyžica vanilkového extraktu
  • 1 až 1 1/3 hrnčeka lentiliek / M&M's

Postup:

Rúru predohrejeme na 180 °C. Zmiešajte spolu múku, prášok do pečiva, sódu bikarbónu a soľ. Na panvici roztopte maslo, ktoré následne zmiešate s cukrom a poriadne premiešate. Pridajte vajíčko (už rozmiešané) a vanilkový extrakt a poriadne premiešajte. Po malých častiach pridávajte múku a vždy dobre premiešajte, nakoniec pridajte časť lentiliek. Celé cesto rozotrite na malý plech a posypte zvyšnými lentilkami. Pečte 20-25 minút. 
Tip: Keď máte chuť, z vychladnutého cesta vykrajovačkou na medovníky vykrojte malé srdiečka!

3. Obal na čokoládky

Na internete nájdete mnoho dostupných obalov na čokolády, ktoré si môžete stiahnuť, vytlačiť a obaliť do nich čokoládku. Ak si nenájdete ten svoj, jednoducho si ho vyrobte! ;) Mne sa najviac páčili títo dvaja fešáci.


A celý postup je super jednoduchý, stačí len zakúpiť obľúbenú čokoládku, vyzliecť ju a dať jej nový, originálny obal! A zdruhej strany ešte môžete pripísať milý odkaz.

Či už Valentína oslavujete alebo nie, želám vám veľa lásky a to nie len zajtra :)
A ja idem teraz piecť tie slané muffiny (ak náhodou čítaš, miláčik :D

PS. dovolím si upriamiť vašu pozornosť aj na nový, zamilovaný header 

10 komentárov:

  1. Ja si to tento rok s Gejzom asi vymením. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nič sa neboj, kým bude ten Valentín, ja to dovtedy všetko pojem :D

      Odstrániť
  2. ľúbiť tento blog je tak ľahké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne tipy,hlavne to s tým poopcornom a obal na čokoládu tiež super :) užite si teda valentína

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Bashinko, vidím, že jsme se na našich blozích pěkně shodly ;-).

    Doma už skoro jinou čokoládu, než tu vlastnoručně balenou nemáme. ;-) Zbožňuju, jak mi z tiskárny vykukuje barevně veselý papír, do kterého pak čokošku zabalím anebo si vlastní obaly maluju sama.

    A chceš další důkaz, že jsme sestry? Tady ho máš. ;-)

    Přeju ti nejkrásnější valentýnský den. Já mám svátek Lásky moc ráda. Jasně, že si máme dávát lásku najevo každý den, takže proč se tomu zrovna 14. února bránit, že?! :-D
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ha Vivi, už ten súrodenencký vzťah nezaprieme!! :D

      Presne tak Vivi! Navyše je to príležitosť a ďalší dôvod, kedy darovať (teda skôr dostať) čokoládu. Hurá! :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D