sobota 29. júna 2013

blueskirtsweettshirt

Myslím, že keby ste sa môjho plytkého ja spýtali, čo má najradšej na svete, dočkali by ste sa dlhého váhania a výberu medzi odpoveďou "topánky" a "sladkosti". A kedže Baša je tvor nerozhodný, ale skromný zároveň, spoločne by sme dospeli k názoru, že sa uspokojím s topánkami, sladkosťami a kľudne prihoďte ešte trojchodové menu, kvetinky a nejaký dobrý film. Keď už, tak už.
Ako som včera v trojsukňovom príspevku spomínala, dneš najnovší modrosukňový. A celkom ste ma aj potešili, že tak akože vyhral práve tento outfit, tak dnes za odmenu v plnej paráde. S mňamóznym tričkom. Ktoré rieši významný svetový problém: If I call you darling, will you make me desserts? Prosím.

PS. až na fotkách som si uvedomila, že som si zladila čelenku s podrážkami topánok a som tak veľmi hrdá na tento počin, že vás tu naň špeciálne upozorňujem. Tak.
Krásny víkend a kto má prázdniny, tak aj tie želám najkrajšie na svete (aspoň kým neprídu tie budúcoročné)!







skirt Mango | T-shirt Kenvelo | shoes Nine West | bag secondhand | headband Primark

11 komentárov:

  1. Krásna sukňa a topánky :) Inak tento outfit včera vyhral aj u mňa, len som zabudla skomentovať :) Aj kabelka je v svojej jednoduchosti veľmi zaujímavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) a áno, v tejto trojici sa tak nejak páči najviac aj mne, asi preto že je taký najviac hravý :)

      Odstrániť
  2. krásne to je,tričko má úžasnú potlač :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi prijemne a vtipne tricko :) uz len do cukrosky si s nim sadnut :)
    a velmi fajn kabelka inak

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. žeee. ja som okolo neho prešla keď bolo vo výklade a normálne som zacúvala do obchodu :D

      Odstrániť
  5. nieeeeee,tá kabelka mala byť moja!!!! a že nevie nakupovať v sekáčoch!
    Btw-nepochudla si nejak? V tom tričenku vyzeráš úplne pidi-midi O:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je jeden z tých piatich úlovkov čo som spomínala :D
      och ! Neviem o tom, ale ďakuje! To tričko odteraz nevyzliekam :D :D :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D