nedeľa 22. decembra 2013

TOP 10 menoviek na darčeky

Bašina životná rada na dnes znie: ak máte nápad, zrealizujte ho hneď. Inak dopadnete ako ja, keď som v piatok dostala grandiózny nápad podeliť sa o môj tajný šuflíček plný krásnych, na internete voľne dostupných darčekových menoviek. Chcela som napísať článok a zveriť vám tieto tajomstvá, ale, ako to už býva, moje chobotničie ja zlyhalo a stále mám len dve ruky a tak popritom, ako som čakala, kým sa mi dopečú vianočné makové kocky, som miesila cesto na cookies a zároveň usilovne miešala a kombinovala klietky a koráliky, aby som bola dokonale pripravená na včerajšiu Retro burzu. Na nápad nebol čas a tak, keď som si včera večer konečne prvýkrát sadla, otvorila svoju meninovú bonboniéru (OK, neotvorila, ale dojedla) a spokojne sa išla pustiť do písania môjho krásno-menovkového článku. Pri pravidelnej blogovej kontrole som ale zistila, že pokiaľ ide o tipy na krásne menovky už ma predbehla Dominika a Lizzy tiež pridala nápady na vianočné balenia.
Tak mi treba, pomalá som, ale idú Vianoce, dievčatá sú určite štedré a dobre naladené a nebude im vadiť, keď sa aj ja pochválim svojimi tipmi (však? ;).
Tu je teda moja várka TOP 10 voľne dostupných darčekových menoviek, môžete si ich stiahnuť a doma vytlačiť a pre dokonalú inšpiráciu skontrolujte aj dva spomínané blogy!

Na mojich darčekoch budú tohto roku prvé dve varianty, ktoré sa najviac páčia vám? Inšpirujete sa?

TU / HERE
TU / HERE
TU / HERE
TU / HERE
TU / HERE
TU / HERE
TU / HERE
TU / HERE
TU / HERE
TU / HERE

9 komentárov:

  1. Jasné, že nevadí! Je super, ak sa také pekné veci dostanú k čo najviac ľuďom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juhuu, však, súhlasím :) Nech má každý pekný a originálny balíček ;)

      Odstrániť
  2. Súhlasím s Dominikou :)) Krásne menovky,aj ja som rozmýšľala že dám do článku nejaké takéto,ktoré sa dajú vytlačiť ale vidíš,nechala som to na teba! :D
    Svetríky sa mi veľmi páčia,to by ma v živote nenapadlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lizzy vidíš, čítam ti myšlienky! :D
      Tie už som minulý rok obdivovala, tento rok to dotiahli (dotiahnu) až na moje balíčky :))

      Odstrániť
  3. Nádherné....len škoda, že nemám čas nič také kúpiť ani vyrobiť. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noo tak ja si napr. na balenie darčekov vymedzím vždy čas, aspoň večer/v noci, lebo predsa len je to pre najbližších a chcem, aby im ten darček už zabalený robil radosť :) Ale ako som aj v článku písala, na tieto menovky stačí pár sekúnd - otvoriť stránku, stiahnuť menovky, vytlačiť. Tie si učite nájdeš ;)

      Odstrániť
  4. Že já s pojmenováním dárečků nepočkala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ojojoooj :D prelepiť , prepísať, dokúpiť darčeky, odložiť na budúci rok, neboj sa, všetko zvládneme! :D

      Odstrániť
  5. Vsetky su krasne a kedze sme darceky na chalupu neprenasali a budeme si ich doma rozdavat az na Silvestra, tak este stiham pouzit, a tiez zakladam do archivu buducnosti :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D