streda 31. októbra 2012

pinkthightsblueshoes

Potreba vyzerať ako 12-ročné dievčatko je v mojom prípade niekedy silnejšia ako kombinácia rôznych faktorov (práca? pohľady ľudí? dátum narodenia?!).
Ak ste videli film Godfather, tak viete - keď musíš, tak musíš. Takže Baška, keď musíš vyzerať ako dievčatko, tak musíš. Aspoň nebude tá jeseň taká šedivá.
PS. kto z vás "oslavuje" Halloween? My sa s Dominikou dnes chystáme strašiť (good news - môžem vytiahnuť svoj obľúbený kostým, takže ja dnes budem strašiť v ružovom :)
PS2. 5000 views? 62 followerov? WOW !! ĎAKUJEM, ĎAKUJEM, ĎAKUJEM ! :-*







Dress s.Oliver / sweater Bershka / bag ALDO / shoes Deichman / bracelets Promod + H&M + ???
Foto: Lucka

The urge to look like a 12 year old is sometimes stronger than a combination of various aspects (my job? what people think? my date of birth?!).
If you have seen the Godfather movie, you know - when you gotta go, you gotta go. So Bashka, when you have to look like a little girl, you just have to. At least the autumn won't be so grey.
PS. are you "celebrating" Halloween? We will try to scare some people with Dominika tonight (good news - I can wear my favourite costume, so I'll be trying to frighten people while wearing pink tonight :)
PS2. 5000 views? 62 followers? WOW !! THANK YOU, THANK YOUTHANK YOU ! :-*

13 komentárov:

  1. este ti chybaju dva copiky :) ja som take pancusky nosila ako 6 rocna..uz ako 12 som na ne nemala odvahu :D ale tebe to pristane, k tym pohladom inych..ja ked idem busom do mesta tak sa na mna casto krat pozeraju starsie panie..neviem, ci len sleduju, ze ci sa udrzim na podpatkoch pri brzdiacom buse alebo nieco ine :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslim že v 12 som tiež stratila odvahu, ale s pribúdajúcim vekom ju človek evidente zase nadobudne :DD
      haha vidiš, toto mi nikdy nenapadlo, že preto niekedy pozerajú ! :)))

      Odstrániť
  2. tá kombinácia náramkov je mega! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to nema jedinou chybu! Ta kombibace barev a ty boty :) moc krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá kráľovská modrá s pančuškami,no nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kočky strašne ste zlaté, ďakujem ďakujem :-**

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky, veľmi ti to pristane! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zaujímavo skombinované :) a tie živé farby wow

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já Halloween nijak zvlášť neslavím :) jinak moc krásné fotky, sluší ti to ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ďakujeem ďakujem, ste zlaté :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sluší ti to. Ty náramky mě baví :)!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D