štvrtok 27. decembra 2012

themostbeautifulpinkheadband

Niekedy neviem, čo si obliecť, ale viem, že chcem mať na sebe jednu konkrétnu, určitú vec. Viete, ako keď sa normálni ľudia ladia a obliekajú k novým čiernym nohaviciam alebo obľúbenému modrému svetru. V Bashalande to ale tak nefunguje. Ja mávam tieto pocity zásadne pri veciach ako sú kolotočová brošňa, srdiečkové pančušky alebo nádherná bashalandovsky-vianočne-ružová čelenka. Môj pôvodný vymyslený outfit (poznáte to? v duchu tak dokonalý, pred zrkadlom tak otrasný) som nakoniec upravila na tento. Aj keď pri niektorých pohľadoch okoloidúcich som mala pocit, že som sa zabudla obliecť úplne.

Akého ste mali Ježiška? Poslúchali ste? Koláčikov máte dosť na rok dopredu? Rozprávky poctivo pozreté? Ja sa skromne pochválim, že som ani nevedela, že som až tak poslúchala, koláčikov som pojedla za troch a rozprávky som pozrela a vychutnala všetky do jednej.







jeans Primark / coat Reserved / shoes Baťa / bag CCC / headband Čarbičková.Design

10 komentárov:

  1. super..paci sa cela farebna mierne uletena kombinacia..ja sa v zime farieb stranim nejako prirodzene, aj ked sa mi farby na ostatnch pacia, ja sa utiekam k ciernej, cervenej,sedej, atd...

    Inak dievcence, ak ste cajikove tipy tak vas pozyvam na velku GIVEAWAY: TU

    Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jee,tak toto sa ti vážne podarilo,dokonalý outfit asi najdokonalejší zo všetkych tvojich najdokonalejších outfitov,úplne vážne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektné!Ty to tak vieš farebne zladiť,že je to celé úžasné!;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti to sluší! Nádherná barevná kombinace! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem všetkým veľmi pekne :-* a že víla! to je asi najkrajší kompliment!! ďakujem :))) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásné boty <3
    Zvu tě ke mně na giveaway.:-*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tolika barev! to je skvělé!! :) jsem nadšená

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D