utorok 29. januára 2013

Bashaland ♥ 5+1 ... in january

Moje 5 + 1 mám veľmi rada a po dlhšej dobe som sa k týmto malým zoznamom zase vrátila. Tentokrát som si pripravila zoznam všetkých krasotín, ktoré som objavila v januári.
A čo som objavila tento mesiac ? (ako vidíte, darilo sa mi mimoriadne a namiesto obvyklých piatich chuťoviek som ich objavila sedem a svoj výber som nebola schopná zúžiť. takže tento mesiac aj malý "podvod")


1. Kate Spade New York Things we love: Twenty Years of Inspiration, intriguing bits and other curiosities. Náhodou som ju objavila cez instagram (človek nikdy nevie, kde čo nájde) a zamilovala sa na prvý pohľad. Kate Spade je sama o sebe k zamilovaniu. AHA. Táto knižka mala pred cca dvoma rokmi malú predchodkyňu (túto) a teraz v januári vychádza verzia na oslavu 20 rokov fungovania Kate Spade plná krásnych obrázkov a inšpirácií. Nájdete ju napríklad TU alebo TU a ak váhate, viac obrázkov a pekných slov o nej už predo mnou ukázala a napísala Tina.

2. Kniha Doodle Stitching. Povedzme si úprimne. O mesiac mám narodeniny, významný a dôležitý vek a podľa mňa bude hanba ak dovtedy nebudem ovládať umenie doodle výšivky. Knižka, ideálna pre nás začiatočníkov, nás naučí, ako si vyšiť spiaceho zajačika na vankúš alebo vyzdobiť plátené tenisky (hovorím, každý ju musí mať. lebo KAŽDÝ ju využije) Nájdete napr. TU.

3. Uznávam, že toto asi nie je vec, bez ktorej váš život nebude kompletný, ale úprimne, odkedy som zistila, že existuje sklenený pohárik v tvare škatule na džús alebo mlieko, predstavujem si, ako z neho sŕkam džús. Alebo kakao. Alebo si doňho vlejem mlieko, len aby som si mohla zaliať ovsené vločky. Oooo. Niekedy mám naozaj pocit, že moje raňajky bez tejto vecičky nebudú tým, čím bývali. Našla som na ebay-i, napr. TU.

4. Kokosový olej je naozaj môj najväčší januárový objav, písala a názorne som vám predviedla jeho využitie v tomto príspevku. Je to hydratačný zázrak vhodný na pleť, pokožku tela, suché ruky, popraskané pery, ako zábal na vlasy, pomocník do kuchyne... Naozaj mám pocit, že sa dá využiť všade a mal by ho mať doma každý (našla som napr. recept na vegánsky puding s týmto zázrakom). Najjednoduchšie a najrýchlejšie sa k nemu dostanete v predajni DM, ale nájdete ho aj na internete (TU, TU, TU).

5. Neviem, prečo som doteraz nevedela o existencii Cath Kidston (asi by som to nemala hovoriť nahlas). Najprv som objavila tieto nádherné kartičky, ktoré vás priamo vyzývajú k tomu, aby ste doma varili džemy a zavárali všetko, čo vám neutečie. Ale keď som začala pátrať zistila som, že Cath Kidston rozhodne nejakými nálepkami nekončí. Cath Kidston by som kľudne dovolila, aby mi zariadila kuchyňu. Napr. tieto tanieriky, tie sú jedna báseň. Nájdete ich TU.

6. Musím sa ale priznať, že výrobky Wu & Wu od Fiony Hewitt, ktoré ilustruje, tak to je niečo pre Bashaland. Do tých som sa zamilovala celkom až po uši a naozaj rozmýšľam, že niečo musím mať. (mám pocit, že keď spätne pozerám na tento zoznam, všetko speje k tomu, že potrebujem gýčovú, farebnú a kvetinkovú kuchyňu). Mojim favoritom je asi plechovka na cukor, ktorú nájdete TU alebo TU. A musím sa priznať, že tento farebný až gýčový (v tom najlepšom slova zmysle!) dizajn, to je niečo pre mňa. 

7. Retro farebné papierové slamky, to je ďalšia absolútne nepotrebná vec, bez ktorej môj pitný režim stráca zmysel. Ale myslím, že sa všetci zhodneme, že pásikavé alebo bodkované slamky v pestrých farbách je niečo, čo žiadnej dokonalej gazdinke nemôže chýbať. Plačem, keď si niekde prečítam ako majú v americkom Targete (báječný skvelý obchod, ktorý nevynechajte pri návšteve zámorských štátov) výpredaj a slamky majú za dolár. Ak ich chcete zohnať u nás, nezoženiete, skúste ebay alebo etsy (najvýhodnejšie /aj keď stále dosť drahé, ktoré som našla/ TU).

+ 1 Neviem či viete, ale Ammyla má najkrajšie tašky na svete. Táto je moja úplná srdcovka (píše sa, že je už vypredaná, ale kto napíše a pekne poprosí, určite sa dočká :) Ak kupovať nechcete / nemôžete, môžete na Ammylinom fejsbuku zapojiť kreativitu a jednu krásnu jarnú fešandu vyhrať, podrobnejšie TU.

18 komentárov:

  1. Milá Bashi, máme snad úplně stejný vkus a rovnaké túžby ;-).
    Knížku od miláčka Kate mám zrovna na nočním stolku (mimochodem - je skvělá a úžasná a fantastická). Podle "Doodle" (dostala jsem ji k svátku) jsem se pokoušela před Vánoci o nějaké tvoření a kupodivu...ok, jde to i mně ;-)
    Bez kokosáku nedám ani ránu!
    Krabičky Wu&Wu jsou základ mého srdce i mojí domácnosti, ALE ten zbytek si budu muset pořídit. Ammyla válí! ;-)
    Bashi, senzační 5+1, jako vždy.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo Vivi to naozaj? Tak ty už máš aj doma niektoré veci? Tak teraz ti závidím všetko všetko a áno máš pravdu, všetko si kúpim (ale áno, som si istá, že presne to si povedala !! :D
      Wu&Wu ma úplne dostali... Tie keby som mala v kuchyni asi nič neurobím, iba sa budem na ne pozerať a obdivovať ich :)

      Odstrániť
    2. Bashinko, to je ta výhoda mého obchodíku - nakupuju tam věci, které si pak nechávám. :-D Plechovky a krabičky Wu&Wu jsem do obchodu dovážela skoro dva roky, takže si dovedeš představit, že jsem jimi zásobila i svou domácnost ;-). Ale víš co je stejně ze všeho nejlepší? O všech těch věcech si snít a těšit se na ně. Když už je pak člověk má (ó ano, to je taky fajn, ale...), beztak chce hned zas jiné :-D.
      Vivi

      Odstrániť
    3. Vidíš , ja som to vedela, že mať obchodík je fajn :) A je pravda, že to je na tom najlepšie - snívať o tom , ako budú raz všetky krásne veci moje :))

      Odstrániť
  2. och, ten ebay link mi nefunguje! ja tieto sklenené a porcelánové napodobeniny milujem! (vieš, kedy mám narodeniny :D )
    a teraz idem rozmýšľať, čo ti k tej 50tke doprajem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. eee, o druhej v noci som to písala, tak som asi niečo zle zaklikla (samozrejme... :D
      skús tu pozrieť, opravím z domu ten link :)

      http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=glass+milk+carton&_sop=15

      a ďakujem ti veľmi pekne, teraz mi už nikto neuverí, že mám 17!!! :D :D

      Odstrániť
  3. Takže ty takto podvádzaš? :) Kľudne aj nabudúce! Zase skvelé veci,hlavne tanieriky a plechovka,ten design je fakt úžasne gýčový.A tá kabelka,vyzerá skvelo! Pohár v tvare škatule,dlho som na to pozerala a nemohla som zistiť čo to je,chcela som to uhádnuť ale nie,tak som to vzdala a prečítala si to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anooo ! Ale nemohla som odolať :D
      Viem si predstaviť mať takto pekne gýčovo zariadenú kuchynku... :))

      Odstrániť
  4. Mila Baska,
    po tyzdni pri pocitaci a hned v Bashlande! je to cest; dakujem ti :*

    Inak velmi inspirativny vyber si nam pripravila, vdaka i zanho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš vôbec za čo ! :) :-*
      Juu , to sa teším, že sa páči, baví ma tieto zoznamy hľadať, nachádzať a vytvárať :)

      Odstrániť
  5. Cath Kidston má super vecičky, aj keď som o nej tiež ešte nepočula. Dózičky sú zlaté. No naj sú pre mňa výhercovia, strašne by som také chcela, ale máš pravdu, sú dosť drahé. Kabelky má má tiež veľké plus :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada že sa páči a že sa zhodneme ;))

      Odstrániť
  6. Ten pohár a slamky sú megaa):)

    Budem rada ak sa prídeš ku mne pozrieť:)
    nati

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D