sobota 2. februára 2013

pinkshoesvintagesweater

Something new.
Something handmade.
Something vintage.
Everything pink.


Mám nové topánky (lebo nič neprivolá jar tak ako nové balerínky. Okrem toho, škandál - nevlastnila som ružové topánky. Už mi chýbajú iba klasické čierne lodičky a naozaj budem mať topánky všetkých tvarov a vzorov).


Už len pohľad na ne...


... mi vyčaruje úsmev :)

Aký ste mali január ? Ja pomerne náročne - náročný, miestami únavný, ale plný skvelých správ. Zlé počasie a chvíle som úspešne zahnala mojim cukríkovo - farebným šatníkom - napr. touto vintage mikinou (TU) a extrémne dospelými náušnicami (TU).


A február bude ešte lepší - lebo február je môj mesiac! O pár dní sa chystám do Prahy (niekto nejaké skvelé tipy -> kam sa mám ísť najesť, kde si dám kávičku a kde nakúpim??), vo februári máme s mužom výročie (darčekýýýý) a vo februári opäť zostarnem (iba na občianskom, inak mám stále 17)(ešte viac darčekoooooov)(biela milka a niečo trblietavé postačí, ďakujem :D. A úplne najdôležitejšia správa na február - môj ružový plameniak sa ukáže na tejto burze ! Už takto o týždeň v sobotu 9. 2 ak nemáte program a ste v Bratislave, určite sa zastavte medzi 10.00 - 17.00 v KC Dunaj. Nájdete tam moju maličkosť a potom mojich najdrahších pomocníkov (murphy je zloba, ani na predaj vlastných plameniačkov ma nepustí) /Lucka fotí a môj drahý je grafik, keď už si nekúpite nič odo mňa, môžete si dohodnúť kšefty s nimi :D

chovám doma netopiera

Krásny víkend ! S kým sa o týždeň uvidím  ? :)

20 komentárov:

  1. mas tu na foto velmi pekne vlasky aj nausnice.. a havino je podareny..takeho velkeho netopiera som este nevidela :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem peknee :)
      Veru, on je jediný svojho druhu :D

      Odstrániť
  2. jej,aká si tu zlatá na tých fotkách
    topánočky sú nádherné,dúfam,že tú jar teda privolajú už,aj keď,ešte by som brala mráz a sneh :)
    február budeš mať zaujímavý,škoda že nie som z bratislavy,inak by som určite šla,už len preto aby som ťa videla na vlastné oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ! :-*
      Ja mráz a sneh rada nemám :( nemám doňho topánky :D a berie mi energiu . Jedine že by som mala voľno a zasekla sa niekde v horách pri krbíku :))
      SI zlatá, tak prííď ! Prehovor niekoho na výlet :))

      Odstrániť
  3. To je tak roztomilé ty tvé fotky s balerínkami. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pri tej poslednej fotke sa mi vybavuje toto :D
    http://cdn.randomfunnypicture.com/pictures/1762fake-puma-cat.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja na burzu idem už sa na ňu strašne teším :3 tak sa tam vidíme :D
    btw ja privolávam tiež teplo, dnes som kúpila moje prvé sandále! :D (prvé v živote, nie tomto roku..)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej ! Super! Ja budem ten stolík prekypujúci ružovou :D :D
      prvé sandále v živote ? ukáž ! moje prvé v živote boli, ak sa nemýlim, zelené s bielo-zelenou mašličkou :))

      Odstrániť
    2. moje škaredé nohy si nevšímaj :D :D :D (preto sú to prvé sandále, nemám rada keď mi vidno nohy.. ale 1. tie sandále sa mi páčili a nemali tú blbosť medzi prstami 2. treba topánky aj na tie dva týždne v lete čo býva 40°C )
      http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/482563_605744859439882_1630794271_n.jpg

      Odstrániť
    3. haha super úvod :D :D a nevymýšľaj, vôbec nemáš škaredé nohy :) a sandále sú supeer, inak toto bol dlho aj môj problém, že hlavne nech sa mi nikto nepozerá na nohy, ale v keď je vonku také teplo tak som si povedala, že kašlať na to :)) tak už len to teplo nám chýba :D

      Odstrániť
  6. Jsi můj miláček. A kromě toho miluju tvoje nové topánky a netopýra ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede

    1. Vivi, náš identický vkus nesklamal, na týchto dvoch láskach sa tiež zhodneme :))

      Odstrániť
  7. Jéj, na fotkách to t pristane, a tie balerínky sú krásne :-) A ten obrovský netopier je roztomilý :--D

    PS: Pozývam ťa na giveaway - http://liveinfoxworld.blogspot.sk/2013/02/firmoocom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Och, topánky sú krásne. Ja by som prišla, ale neviem či to stihnem, snáď áno. Ale neviem ako sa do BA dopravím. No dúfam, že sa mi to podarí. Aj ja mám narodeniny vo februári, už za dva dni (piateho). Zatiaľ si užívam zimu nezimu, ale už máme doma doma tulipány. Do Prahy sa určite pozri do ulice Celetná, robia tam dokonalú Belgickú čokoládu a potom sa musíš nejako domotkať do pekárne Krusta. Moc obchodíko zaujímavých v Prahe nepoznám a to tu bývam nejaký ten piatok :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) jeej to si zlatá! ale to len na otočku kvôli tomu z Prahy sa ti asi neoplatí :( Aj keď by som sa potešila :) Jeej! Február je najlepší na narodeniny (skromne tvrdím :D tak všetko najlepšie ! Môžme si aj zajtra alebo pozajtra dať aj tú čokoládu spolu keď chceš, môžeme sa tam stretnúť keď budeš stíhať :)

      Odstrániť
  9. Tie topánky!!! Tá farba je dokonalá, milujem tú farbu. Oblečenie aj kabelku v tej farbe mám, ku štastiu mi chýbajú už len správne botičky!!! =D No ani takým rúžom by som neohrdla, milujem bláznivé rúže =D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bashi, musim uprimne prehlasit, ze tvoje nove balerinky su nositelkami mojej najviac oblubenej farby! :) Proste dokonalost. Gratulujem k nim ;)
    t.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D