sobota 30. marca 2013

DIY cute easter wreath alebo veselý veľkonočný veniec

Veľká noc nie je úplne môj najobľúbenejší sviatok, ale mám ho rada, lebo zaváňa jarou. Tento rok zaváňa jarou s vôňou snehu, ale to nevadí, o to väčší dôvod si spríjemniť peliešok, aby nám aspoň vnútri bolo veselo. Návod na takýto veniec je super rýchly a jednoduchý a najlepšie na ňom je, že si ho môžete prispôsobiť svojmu vkusu alebo tomu, čo nájdete doma. Zaveste si ho na vchodové dvere, aby každý vedel, že u vás je veselo, na stenu alebo kamkoľvek, kde si to žiada trochu farby. 


Potrebujeme:

  • veniec (môj je z Interio, ale určite nájdete rôznych fešákov aj v hornbachoch, baumaxoch, teskách... ;)
  • vajíčka, malé kuriatka, zajačikov, dekorácie (vajíčka som kúpila v malom veľkonočnom stánku, sú ľahučké, polystyrénové obtiahnuté látkou a maľované, ale opäť platí, že aktuálne ich nájdete všade alebo si ich kľudne vyrobte/vymaľujte/oblepte sami)
  • stužku

Postup:

Veľmi jednoduchý. Ja som mojim vajíčkam, ktoré už boli na stužke, túto stužku rozstrihla 



a priviazala na veniec kde sa mi páčilo.


Iné dekorácie môžete jednoducho prilepiť lepiacou pištoľou (alebo lepidlom). Nakoniec som pôvodnú bielu stužku vymenila za jarnú.



Hotovo! :)

8 komentárov:

  1. Moc hezký nápad, akorát jsem lenoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, toto je super aj pre nás leňochov, lebo je to hotové hneď :))

      Odstrániť
  2. krásne,jarné :) už len ten veniec sám o sebe sa mi veľmi páči

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, že je super, nemohli sme ho nechať v obchode :)

      Odstrániť
  3. Jéj to je zlatučké. Len nemám taký zlatý veniec. Nevadí, niekedy to skúsim. Inak pozri na blog :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neskutočne rozkošné :)) veľmi pekné

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D