sobota, 30. marca 2013

DIY cute easter wreath alebo veselý veľkonočný veniec

Veľká noc nie je úplne môj najobľúbenejší sviatok, ale mám ho rada, lebo zaváňa jarou. Tento rok zaváňa jarou s vôňou snehu, ale to nevadí, o to väčší dôvod si spríjemniť peliešok, aby nám aspoň vnútri bolo veselo. Návod na takýto veniec je super rýchly a jednoduchý a najlepšie na ňom je, že si ho môžete prispôsobiť svojmu vkusu alebo tomu, čo nájdete doma. Zaveste si ho na vchodové dvere, aby každý vedel, že u vás je veselo, na stenu alebo kamkoľvek, kde si to žiada trochu farby. 


Potrebujeme:

  • veniec (môj je z Interio, ale určite nájdete rôznych fešákov aj v hornbachoch, baumaxoch, teskách... ;)
  • vajíčka, malé kuriatka, zajačikov, dekorácie (vajíčka som kúpila v malom veľkonočnom stánku, sú ľahučké, polystyrénové obtiahnuté látkou a maľované, ale opäť platí, že aktuálne ich nájdete všade alebo si ich kľudne vyrobte/vymaľujte/oblepte sami)
  • stužku

Postup:

Veľmi jednoduchý. Ja som mojim vajíčkam, ktoré už boli na stužke, túto stužku rozstrihla 



a priviazala na veniec kde sa mi páčilo.


Iné dekorácie môžete jednoducho prilepiť lepiacou pištoľou (alebo lepidlom). Nakoniec som pôvodnú bielu stužku vymenila za jarnú.



Hotovo! :)

9 komentárov:

  1. Moc hezký nápad, akorát jsem lenoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, toto je super aj pre nás leňochov, lebo je to hotové hneď :))

      Odstrániť
  2. krásne,jarné :) už len ten veniec sám o sebe sa mi veľmi páči

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, že je super, nemohli sme ho nechať v obchode :)

      Odstrániť
  3. Jéj to je zlatučké. Len nemám taký zlatý veniec. Nevadí, niekedy to skúsim. Inak pozri na blog :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neskutočne rozkošné :)) veľmi pekné

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D