streda 12. marca 2014

Pinkcoatflowerheadband

Keďže robiť štrnásť vecí naraz nikdy nie je na zahodenie, rozhodla som sa, že okrem toho, že si práve pripravujem prezentáciu na zajtra, šperkujem svoj životopis a fintím motivačný list, ktoré sa chystám poslať na erasmus (výmenný semester), začala som si lakovať nechty a pritom intenzívne gúglim, hľadám a pátram po nejakej rozkošnej stáži (neviete niekto o niečom? nemáte niekto pre mňa niečo? Ideálne Nemecko, sprechujem jak divá!), rozhodla som sa, že ženy sú nadmieru multifunkčné a začala som písať aj tento blogový príspevok. Lebo to je také moje, robiť desať vecí naraz a ani jednu poriadne (žartujem, všetko zvládam). 
Bohužiaľ od môjho posledného príspevku sa mi nič vtipné nestalo, takže dnes to bude len suchársky, informatívny popis o počasí (hurá, téma počasie je späť!). Tento outfit bol fotený cca týždeň dozadu, keď som bola poctivo vykabátovaná a vyšálovaná - včera som sa spokojne vybrala do sveta s holými nohami (akože v nohaviciach a balerínkach, ale naboso, aby sme si rozumeli, odtál potál) a v džínsovej bunde - síce sme mali cca 10 stupňov, ale stále sa akosi neviem zbaviť pocitu, že je strašne teplo (to lebo som tak veľmi podánštená, ako som sa aj na FB chválila minule). 
Mimochodom včera som bola v posilke, je to taký prevratný okamih v mojom živote, že o tom všetkým rozprávam (a nikto mi neverí. Keď tam pôjdem najbližšie, musím sa odfotiť. Možno.), bohužiaľ, ani tam sa mi nič vtipné nestalo. Naopak, bola som fascinovaná tým, že som sa výnimočne ocitla niekde, kde nie som najstaršia (veľmi obľúbený vtip, ktorý pravidelne počúvam, podľa väčšiny mojich kamarátov tu v Dánsku som v podstate jednou nohou nad hrobom a z tohto sa pouč, milý čitateľ, lebo toto je karma, kým som nedosiahla dôchodkový vek, bola som to ja, kto rozhadzoval okolo seba šarmantné vtipy o korytnačkách, matuzalemoch a faraónoch) a to viditeľne, keďže asi tak 40% účastníkov malo vráskavé aj korienky vlasov a šedinky kam se podíváš.
Nič to, opäť som to dokázala, napísať príspevok v ktorom sa nič nestalo. Pusu všetkým, čo v zdraví dočítali! :D Ja sa idem ďalej venovať vypisovaniu prihlášok, motivovaniu samej seba a odhaľovaniu skrytých čarov powerpointu.

coat Reserved | headband H&M | scarf Pieces | shoes Baťa | bag F&F | dress Camaieu | earrings Forever 21

A toto som mala pod kabátkom:


A takto som sa tešila a špúlila, keď mi mamča poslala balíček, kde bol aj dlho hľadaný a nenájdený rúž v mojom vysnívanom magenta odtieni, presne taký, po akom som roky a roky túžila a aký by som nenašla, nebyť pomoci profesionála ! (takže táto pusinka je špeciálne pre teba, kvetinka ;)


14 komentárov:

  1. :D Ja odpadnem! Aká pusinka! A celá pre mňa, óóó!♡ Tak vieš čo zlatúch? Idem sa tým longlástingom aj ja narúžovať a našpúliť pery na monitor.:D Cmuk cmuk, teším saaa!:-** Multifunkčná a ružová Bashka je naj! A mne sa zdá vtipné aj to, že sa ti nič vtipné nestalo.;-) To je skrátka čaro osobnosti. A Bashalandu.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Of kórs, zaslúžená, keď už budem teraz pekná vďaka tebe :D
      Tak veru, musia byť asi aj také chvíľky ;) :-**

      Odstrániť
  2. Bašík,aký Erasmus si si to zas vymyslela? :D myslela som,že ked človek študuje v Norsku, to má vlastne taký predlžený Erasmus :) Btw-tiež som bola,ešte v roku pána, ale v španielsku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Slečna Berny a ty ako ma vrúcne a nadovšetko miluješ, keď ani nevieš v ktorej škandinávskej krajine sa nachádzam haaaa? :D
      Tak niee, to je tvrdá makačka ;) a čo by som nešla na Erasmus kým som mladá a vládzem :D Do Španielska by som šla aj ja, keby sme to mali v ponuke :-/ ja si dávam tri možnosti a keď sa niečo podarí, tak prezradím :)) (cítim sa strašne tajomne teraz :D

      Odstrániť
    2. :DD Bože,zlatko,ja som strašná lama :D Mne to doplo.čo sa hovadinu som napísala,ale už som mala vypnutý pc a ležala v posteli :D Jasné,viem,že Dánsko, ale z nejakého dôvodu som napísala to Norsko-asi aj moje podvedomie sa tam chce raz vybrať :D
      ved pôjdeš do tej Barcelony,lebo si veľmi šikovná (to teraz si ťa chcem udobriť a dokázať,že fakt viem o tebe-takmer-všetko:D),tak španielsko dalej ani nerieš :) No len nieže zdrhneš odrazu, v apríli s tebou počítam :))

      Odstrániť
    3. Haha v pohode. Aspoň, že doplo, odpúšťam ti :D
      Áno, dobre sa snažíš, páči sa mi :D Jasnee, neboj, Erasmus je až v októbri, medzitým musím Barcelonu aj stáž stihnúť a doma v apríli som nastopercent cobidup :)))

      Odstrániť
  3. Drzim palce s Erazmom!!! Velmi, velmi :) A tie danske hmly maju svoje caro :) Ps. Milujem tvoje texty. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ! Práve som odoslala prihlášku tak tfui tfui :)
      Juu, ďakujem, poklona na moje texty je jedna z vecí , ktoré ma tešia najviac na svete, takže si veľmi cením :-*

      Odstrániť
  4. Milujem tvoje príspevky, v ktorých sa nič nestalo a i tak to opíšeš tak veselo a príjemne, že sa pri ich čítaní poťutile usmievam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je krásne, to rada počujem :) teším sa z toho, veľmi :)

      Odstrániť
  5. Vraj príspevok kde sa nič nestalo...šak si bola v posilke :D A vieš ty čo? Ja ti verím!! Inak tiež sa mi v poslednom čase stáva, že som všade kam sa priplichtím najstaršia. Pár rokov dozadu to ale bolo naopak :D Inak tá vyčesaná ofinka ti veľmi pristane. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, bola ale nepadol na mňa žiadny stroj ani svalovec, aj keď keď som bola druhýkrát som už bola sama sebou a spravila si trochu hanbu, aby sa nepovedalo :D No ja presne to isté, vždy som bola benjamínek a teraz sú benjamínkovia všetci okolo, okrem mňa! Ďakujem ;))

      Odstrániť
  6. Ta barva rtěnky ti opravdu moc sluší. :) Fotka je boží. :D
    Jsem na tom podobně, začnu dělat několik věcí naráz a pak zapomenu, co jsem vlastně chtěla. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, zbožňujem ju :) tú rtěnku teda myslím, nie fotku :DD
      Presne taaaak ja to isté :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D