štvrtok 22. januára 2015

Baša vitaj doma + Kde momentálne nakupovať?

Ako to tak býva, všetko sa raz skončí. Tak sa skončila aj moja erazmácka púť po Turecku a kým sa vrátim do tvrdého bežného života v Dánsku, chvíľu si vegetím doma na Slovensku. (tak geografický úvodník máme za sebou) Úprimne vám môžem povedať, že som si domov prišla načerpať hlavne psychické sily a nabiť sa pohodou, lebo mám tušáka, že rok 2015 bude dôležitý a čakajú ma veľké veci! (to keď si tak matne spomínam na svoj skromný zoznam, čo chcem v tomto roku dosiahnuť, kde jednou z položiek bolo "dokonale ovládať excel", čo si, samozrejme, vyžaduje pevné nervy a psychickú pohodu..) Napísala som aj jeden dlhý príspevok o mojom istanbulskom pobyte, ale keď som si ho po sebe čítala zistila som, že je tak smutný a depresívny, že svetlo blogu asi nikdy neuzrie… ale ak by to niekomu pomohlo, mohla by som napísať aspoň stručný cestovateľský - erasmus post -> na čo sa pripraviť, ako sa prihlásiť, ako to funguje.. Tak si myslím, že som si za svoj krátky život užila tých zahraničných škôl až-až, takže ak by to niekoho zaujímalo dajte mi vedieť a spíšem raz aj niečo užitočné (nie, že by výlevy o počasí, kombinácii mintovej s ružovou a ospevovaní čokoládových koláčov neboli dôležité, ale tak budem akože za intelektuála :D

Dnes mám pre vás pripravených iba pár slov. Myslím, že aj preto môj blog v posledných mesiacoch zíval nepravidelnými príspevkami, lebo sama som bola celá taká nijaká a zdeptaná. Ale už som doma, všetko som striasla, na všetko zabudnem a som odhodlaná a pripravená mať super skvelý rok! :) A aby som začala poctivejšie aj tu, začnem postupne. Mám už pripravený jeden outfit post (schválne! to ste ako dlho u mňa nevideli, však?), ale dovtedy takáto malá ochutnávka:


Všetky tieto kúsky som si kúpila alebo dostala na Vianoce (u nás sú také neskoré, keďže som doma len necelý týždeň :) a keďže najdrahšia vec na obrázku stála 15 eur, rada by som sa takto pochválila a možno vás poslala nakupovať, lebo vo výpredajoch, ktoré stále fičia, nájdete skvelé poklady !
Svetlá riflová bunda je z Mango, inak sú všetky ostatné kúsky (pásikavý top, tylová pásikavá sukňa, sukňa s potlačou kvetou a vzorom kohútej stopy a strieborné topánočky) z F&F. Každý nový prírastok mal cenu od 5 do 15 eur, takže nehanbite sa a hurá do obchodov! :D Ja sa v najbližšej dobe chystám ukázať vám jednotlivé kúsky aj v akcii, ale všetko pekne pomaly, postupne … ;)
(navyše sa priznávam, že táto malá obnova šatníka bola nutná, keďže na najbližšie dni mám plánovanú náročnú aktivitu - a to pretriedenie môjho aktuálneho šatníka. Veľa vecí pôjde von, nemáte niekto náhodou o niečo záujem? :)

Preklenovací úvodník, ktorým oddelím staré od nového mám za sebou. Nabudúce už dlhšie a viac fotiek !
Zatiaľ sa lúčim, idem sa psychicky čerpať a tešiť z maličkostí a vám želám krásny večer . Čoskoro som tu opäť! ;)

13 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ah no.. neviem..nejaká som bola precitlivelá v tom Istanbule :D

      Odstrániť
  2. teším sa že si späť :) a neboj, pre viacerích je konieco jedného roka a začiatok druhého takým zvláštnym obdobím. Je prirodzené, že človek nie je chvíľu sám sebou lebo keď si predstaví všetky tie výzvy čo ho čakajú a množstvo práce čo má pre sebou tak možno má skôr chuť zaplakať :) Som rada, že si sa aj ty cez to preniesla a hurá do novej etapy!

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je to tak, ten koniec roka má asi pre nás niečo magické a nádejné či chceme alebo nie :) Presne ako hovoríš, v dobrom spomínať na to čo bolo a hurá do novej etapy! :)

      Odstrániť
  3. aj ked je ten post smutny a depresivny, nevadi, daj ho sem. verim, ze nie som jedina koho zaujima ako bolo v istanbule:) drzim palce nech je tvoje tusenie spravne a nech ti rok 2015 vyjde tak ako chces:)
    Sue

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noo, tak to ho možno ešte raz skontrolujem a aj pridám, ďakujem za záujem ;) Ďakujem krásne a taky tak - nech je 2015 skvelý! :)

      Odstrániť
  4. A vieš čo? Ja som zvedavá aj na to zlé a depresívne, pretože väčšina erazmákov spieva ódy a nikto nepíše aj o tej druhej strane!

    Ps. Baši, ale som rada, že už sa máš lepšie :)

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to by som mohla načať tento nový trend! :D Ďakujem a jasné, už je dobre, však keď to poviem tak poeticky tak po daždi vždy zasvieti slnko :))))

      Odstrániť
  5. Zaujem o saty, bizu alebo kabelky by urcite bol! Budem cakat na signal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. aj naživo! už len nech sa sneh roztopí a šup s nimi do ulíc :)))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D