streda 8. júla 2015

Basha hľadá prácu, časť prvá z mnohých

Určite mnohí (čo si to nahováram, mnohé) horíte túžbou po novinkách z môjho života (alebo ani nie tak novinkách ako všetkých trápnych epizódkach, ktoré sa na mňa skrátka lepia, viem viem). Momentálne som sa vo svojom pestrofarebnom svete dostala do štádia, kedy nemám čo robiť. Pred dvoma týždňami som skončila školu a "spromovala", ak môžem použiť tento vznešený výraz, minulý týždeň som bola posledný krát v práci, kde mi neponúkli nič plno-úväzkové a na čiastočne-úväzkovú ponuku som, bohužiaľ, momentálne kývnuť nemohla. Okrem toho som sa vo štvrtok presťahovala do nového (už šiesteho!!!!!) ubytovania za necelé dva roky v Dánsku, kde budem do októbra. Moje momentálne aktivity zahŕňajú pravidelné posielanie životopisov (predstavte si ako pravidelné, keď v júli v Dánsku v podstate nikto nepracuje, ľudia chodia na 3-týždňové dovolenky a Baša sa snaží nájsť ponuky práce, ktorým by aj rozumela a nemusela ich celé strkať do google translate, tak som minulý týždeň poslala dve), triedenie šatníka na ktoré som sa odhodlala, keď som do izby dovliekla sedemdesiatri kufrov, cestovných tašiek, igelitiek, kabelčičiek, ruksakov a štanglí salámy (už som vytriedila jednu rozpadnutú kabelku, vyžmolkované biele tričko a spraný šedý svetrík) a každodenné naháňanie lacných očných tieňov na obočie (v H&M vypredali kozmetiku, tak som si ako bolestné kúpila dve biele tričká, nohavice, dvojo plaviek, dve krabičky na bordel, dve knižky a kilo muesli, nájom odošlem pravdepodobne zajtra, predtým ako sa opäť vyberiem na nákup lacných očných tieňov na obočie). Na každý deň som si pripravila zábavnú akčnú úlohu, aby moje telo a myseľ boli svieže a zamestnané, napríklad úloha na dnes znie "nájsť si novú profilovku na fejsbuk". Úloha na včera bola "ísť do bankomatu a sekáča po detskú knihu na samoučbu dánštiny", ale bolo toho na mňa príliš a takmer som zabudla…
Eh. Dobre. Inak mi naozaj nešibe, aspoň nie celkom. Nie tak ako zvyčajne! 


Ako bonus k plnohodnotnému článku ponúkam fotku zo zimného obdobia, ktorú nikdy nikto nevidel :*

Inak som sa rozhodla túto kôpku voľného času venovať okrem iného dánštine, tak sa možno cez leto konečne niečo naučím a dôkladnejšej starostlivosti o blog, môj fashion fotograf mi tu síce chýba, ale nejaký ten pravidelný článok na prekrvenie mojej mozgovej aktivity by nemusel byť na škodu, nie?

6 komentárov:

  1. Basha sa nám ozvala! Good luck s hľadaním práce. Nič moc, ja som ostala trčať v kaufe ako správny brigádnik verná kase. Gratulujem k "promóciam" !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, žijem !! :))) však my si niečo nájdete, čo sa nám bude páčiť a bude nás baviťˇ;) Ďakujem

      Odstrániť
  2. držím ti palce s hľadaním roboty.. je to riadna makačka to ti verím :) ale určite niečo nájdeš si šikovnica :)

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milé slová a pevne verím, že máš pravdu ;)

      Odstrániť
  3. Veľa šťastia s hľadaním práce! Ja som si jednu pred časom našla, ale už som s ňou aj skončila, tak ti držím palce nech ťa tá tvoja baví! :)

    xoxo ♥ www.beingasanmonica.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tak to nám držím palce obom, aby sme našli takú čo sa nám bude páčiť a bude nás baviť :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D